Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 132.Bölüm izle Full 25 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 25/05/2026
Reyhan demiş ki; Ayyyy muratta ne konuşuyor acunun yerini tutmuyor bildiğin canı suçlu duruma çıkarmaya çalışıyor polimik arıyor bir taraf tutan sunucu istemiyoruz sen cana nobreyle bir eğlence neden yaptın sorusunu sorana kadar sercana neden sormuyorsun sen beyzaya oyun vererek 6aydır başkasının kaderiyle oynamaya çalıştın neden oyundan çekilip canla oynamak istiyorum dedin bunları sorsana asıl kumpazları kuran nefise nagigan sercan bu 3lü hep bir şeytanlık peşindeler sen bence murat acundan cok ders alman lazım haksızlık yapan bir sunucu istemiyoruz tarafyarcı sunucu
Ramazan El-Barzo demiş ki; Mavi takımda Nagihan denen iğrenç yaratık ve zorbanın baskısından kurtulan tüm kızlar gerçek performansını sergileyebiliyor. Sude sana helal olsun tam bir survivor oldun. Can"a da yazık Nagi denen tek hücreli yaratık çocuğun bütün ayarlarını bozdu. Çenesi durmuyor tek kol tek bacak tek hücre Nagi"nin.. İğrençlik sıralamasında 1)Nagi 2)Ramazan 3) Nefise 4)Sercan şu an. Ama Nagi ve Ramo açık ara öndeler.
adf demiş ki; lan icten pazarlikli ramazon hem kadinin arkasindan atip tutuyorsun yazmaya gelincede can berkayi yaziyorsun sendede o kadin gibi karakter eksikliligi var insallha hic ibriniz samp olmazsiniz nobre olur hakediyor adam sizin gibi oyunlari yok kimseyle kavgasi yok
Zeyd demiş ki;
Nagihanı yazsa değişen birşey olmuyor ki 2 ye 2 ye çıkardı 2 kişi aday olurdu kendine sıkmış olurdu bundan sonraki kaybettiklerinde otomatik olarak kendisi ile nefo da aday olurdu. Şimdi en azından şansı var bugün de kaybetseler nagiyi yazar sonra nefise yi bir tane kazansalar Ramo için yeter aday olmaz.
noname demiş ki; ya ramo sende durdun durdun hedef alındığını algıladığın zaman ifşa moduna geçtin. o kadar kişinin hakkına girerken o çirkef kadın, sen abla abla diye peşinde geziyordun sıra sana gelince mi jeton düştü :D neyse geçte olsa sende anladın yada anlamak istediğin zaman geldi, belki de yaptıkları senin de işine geliyordu sıra sana gelene kadar :D
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
Rufo kullanıcısına cevap veriyorsunuz
Ali Israil demiş ki; Benim favorilerim listem bayag bir degisti. Benim dört koltuklu favorilerim sadece: Nobre, Sude, Murat Arkin ve son olarak denizi, ramazani, yada sercani son dörtlü koltuk aday secersem sercan ramazan arasinda ramazani secerdim son büyük finale. Aslinda ramazan da hak etmiyordu. Ben genel olarak sercani ramazandan daha iyi gördümde, ama simdi gercekce adaletli olursam ramazan sercandan büyük finali bir tik daha hak ediyor. Kirmizi takim dokunulmazlik oyunlarda su son oyunu sercanin yüzünden bilerek mavi takima verdi ve sercan kendi ayagina tabancayi tutdu. Kirmizi 4/4 yapardi ve arka Arkayi tam 8 dokunulmazlik oyunlari kazanabilirdi su sonu haric.. Ben cünkü Canin gitmesini isterderdim beyza degil, beyzanin genel olarak Performanci can‘dan daha cok iyidi. Can cok itici olmaya basladi mavi takima girerken. Tabikide sercana bende icden üzüldüm gecmisch olsun. Cok zor potalardan biriydi osmancan dan sonra. Nefiseyi favori listesimden sildim. Nagihan bu senede de kupayi kaldirmasin ve birdaha birrrr daha bu kadin buraya gelmesin, ama reytingleri iyi biliyor. Acun nagihanin sirtindan cok iyi paralar kazandi. Ramazanin ilk sezonu, ama berbat bir ilk sezonu var simdiye kadar, ama son bir hafta ramazani cok samimi geldi ve nagihandan bayag ayrildi icin büyük arti benden ramazana. Sude gercekten cok kendisini ifade etmeden bile burayi hak ediyor. Deniz eger o iki yüzlügünüden sonra kendini bozdurdu. Nobre süper gidiyor, murat arkin yasi büyük ama adam pasif kaliyor, ama cana, nefiseye, nagihana ve hatda ramazana göre temiz yarisiyor. Nefise beni cok sinirlendirdi nefise artik birsey diyemiyorum. En kötü, en berbat en cirkin mir mavi takim, tüm sezonlardan beli en kötü mavi takim, 2022 deki o ademe neler yaptigi ogeday, berkan, atakan mobingleri ademe karsi onlar bile bana iyi geldi. Kirmizi takim cok cok oyunlari kazaniyor ve cok hak ediyorlar. Nagihan herzaman diyor ki „bugün olmadi, bugün kazanamadik, bugün elimis ayagimis tutmadi“ felan melan yalan söyliyor, cünkü kendisi biliyor yaklasik 3 aydir mavi takim üst üste kirmizilardan kayib ediyor. Lina bile kirmiziya varken kirmizi tekrardan kazaniyor. Lina ilk mavide varken mavi kayib bile ediyordu. Kirmizi takim kayib ederlerse maviler gibi cocuk cocuk gibi sinirlemiyorlar ve kayib ödülerdede kirmizi takimin enercisi tekrardan yükseliyor.
Ayyyy muratta ne konuşuyor acunun yerini tutmuyor bildiğin canı suçlu duruma çıkarmaya çalışıyor polimik arıyor bir taraf tutan sunucu istemiyoruz sen cana nobreyle bir eğlence neden yaptın sorusunu sorana kadar sercana neden sormuyorsun sen beyzaya oyun vererek 6aydır başkasının kaderiyle oynamaya çalıştın neden oyundan çekilip canla oynamak istiyorum dedin bunları sorsana asıl kumpazları kuran nefise nagigan sercan bu 3lü hep bir şeytanlık peşindeler sen bence murat acundan cok ders alman lazım haksızlık yapan bir sunucu istemiyoruz tarafyarcı sunucu
Ramazan El-Barzo demiş ki;
Mavi takımda Nagihan denen iğrenç yaratık ve zorbanın baskısından kurtulan tüm kızlar gerçek performansını sergileyebiliyor. Sude sana helal olsun tam bir survivor oldun. Can"a da yazık Nagi denen tek hücreli yaratık çocuğun bütün ayarlarını bozdu. Çenesi durmuyor tek kol tek bacak tek hücre Nagi"nin.. İğrençlik sıralamasında 1)Nagi 2)Ramazan 3) Nefise 4)Sercan şu an. Ama Nagi ve Ramo açık ara öndeler.
adf demiş ki;
lan icten pazarlikli ramazon hem kadinin arkasindan atip tutuyorsun yazmaya gelincede can berkayi yaziyorsun sendede o kadin gibi karakter eksikliligi var insallha hic ibriniz samp olmazsiniz nobre olur hakediyor adam sizin gibi oyunlari yok kimseyle kavgasi yok
Nagihanı yazsa değişen birşey olmuyor ki 2 ye 2 ye çıkardı 2 kişi aday olurdu kendine sıkmış olurdu bundan sonraki kaybettiklerinde otomatik olarak kendisi ile nefo da aday olurdu. Şimdi en azından şansı var bugün de kaybetseler nagiyi yazar sonra nefise yi bir tane kazansalar Ramo için yeter aday olmaz.
Şiirden adam demiş ki;
Dün nobre olmadığı halde kaybedildi ama suç cana atılıyor Nagihan ve Nefise dünkü oyunda 1 2 tane sayı aldılar toplam
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Son Tanri demiş ki;
Saçma sapan oyunlarınızla bu insanların sağlığıyla oynuyorsunuz.UTAnın....
murat demiş ki;
sunucu Muratin kafasi gun gectikce buyuyor sanki..
noname demiş ki;
ya ramo sende durdun durdun hedef alındığını algıladığın zaman ifşa moduna geçtin. o kadar kişinin hakkına girerken o çirkef kadın, sen abla abla diye peşinde geziyordun sıra sana gelince mi jeton düştü :D neyse geçte olsa sende anladın yada anlamak istediğin zaman geldi, belki de yaptıkları senin de işine geliyordu sıra sana gelene kadar :D
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ak.. demiş ki;
Nagihanin ve nefisenin 0 cekmesi neden hep cana baglaniyor anlamadim
Cunki can hic oyun kazanmiyor buda mavi takimin bahanesi guya 12 sayi Cannan aliblar
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
Ali Israil demiş ki;
Benim favorilerim listem bayag bir degisti. Benim dört koltuklu favorilerim sadece: Nobre, Sude, Murat Arkin ve son olarak denizi, ramazani, yada sercani son dörtlü koltuk aday secersem sercan ramazan arasinda ramazani secerdim son büyük finale. Aslinda ramazan da hak etmiyordu. Ben genel olarak sercani ramazandan daha iyi gördümde, ama simdi gercekce adaletli olursam ramazan sercandan büyük finali bir tik daha hak ediyor. Kirmizi takim dokunulmazlik oyunlarda su son oyunu sercanin yüzünden bilerek mavi takima verdi ve sercan kendi ayagina tabancayi tutdu. Kirmizi 4/4 yapardi ve arka Arkayi tam 8 dokunulmazlik oyunlari kazanabilirdi su sonu haric.. Ben cünkü Canin gitmesini isterderdim beyza degil, beyzanin genel olarak Performanci can‘dan daha cok iyidi. Can cok itici olmaya basladi mavi takima girerken. Tabikide sercana bende icden üzüldüm gecmisch olsun. Cok zor potalardan biriydi osmancan dan sonra. Nefiseyi favori listesimden sildim. Nagihan bu senede de kupayi kaldirmasin ve birdaha birrrr daha bu kadin buraya gelmesin, ama reytingleri iyi biliyor. Acun nagihanin sirtindan cok iyi paralar kazandi. Ramazanin ilk sezonu, ama berbat bir ilk sezonu var simdiye kadar, ama son bir hafta ramazani cok samimi geldi ve nagihandan bayag ayrildi icin büyük arti benden ramazana. Sude gercekten cok kendisini ifade etmeden bile burayi hak ediyor. Deniz eger o iki yüzlügünüden sonra kendini bozdurdu. Nobre süper gidiyor, murat arkin yasi büyük ama adam pasif kaliyor, ama cana, nefiseye, nagihana ve hatda ramazana göre temiz yarisiyor. Nefise beni cok sinirlendirdi nefise artik birsey diyemiyorum. En kötü, en berbat en cirkin mir mavi takim, tüm sezonlardan beli en kötü mavi takim, 2022 deki o ademe neler yaptigi ogeday, berkan, atakan mobingleri ademe karsi onlar bile bana iyi geldi. Kirmizi takim cok cok oyunlari kazaniyor ve cok hak ediyorlar. Nagihan herzaman diyor ki „bugün olmadi, bugün kazanamadik, bugün elimis ayagimis tutmadi“ felan melan yalan söyliyor, cünkü kendisi biliyor yaklasik 3 aydir mavi takim üst üste kirmizilardan kayib ediyor. Lina bile kirmiziya varken kirmizi tekrardan kazaniyor. Lina ilk mavide varken mavi kayib bile ediyordu. Kirmizi takim kayib ederlerse maviler gibi cocuk cocuk gibi sinirlemiyorlar ve kayib ödülerdede kirmizi takimin enercisi tekrardan yükseliyor.
yazinin basini bile okumadim ne yazmissin boyle ya biraz ozetle
Ömer demiş ki;
Adada kalan herkese tavsiyem çanak bağlayın Sercan geziniyor oralarda adam eros oldu adada
Daha Fazla Yorum