Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 131.Bölüm izle Full 24 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 24/05/2026
Devran demiş ki; Şuna kalıbımı basarım. Eğer can yarışma başında bu kadar patlamasaydı, sercan 40 takla atıp oyunu verecekti. Can o kadar güzel konuştu ki, ciddi anlamda rezil oldular. Beyaz nın ağlaması, sercanın çekilmesine karşı gelmesi felan hep o rezil oldum duygusu. Kendiside diyor ya bende aptal değilim diye. Beyzanın yaptığı istemem yan cebime koy. Ama canın herşeyi en ince ayrıntısına kadar yüzlerine vurması oyunu bozdu. Turabi bu sincaba boşuna atar gider yapmıyormuş.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Non conformist demiş ki; Burada en buyuk gunahkar Acun Ilicali ve hemen ardindan terbiye ve ahlak mahrumu Sercan gelir. Sanki huy edinmis survivorda ask yasamayi..... Deniz`i ayartamadi, gitti mental veya piskolojisi saglikli olmayan bir kiz cagizi alet etti utanmaz herif. Can, cende bu zamana kadar neredeydin? Boyle aslan gibi kukredin be cocuk. Birde bizim gormediklerimiz ve duymadiklarimiz muhakkak vardir fakat bu olanlar olurken Acun medya ekibi neden 3 maymunu oynadi???Beyza kizimizi maalesef reyting kurbani ettiler hep birlikte.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şiirden adam demiş ki; 2005 yılında başladı Survivor ogunden beri hiç kaçırmadan izlerim bu sene hiç anlam veremiyorum aşk adasına döndü eskiden mucade hırs olurda şimdi oyun bırakma isteği falan Survivor performansdir yüzde 80 inşallah bu yıl hak eden kişi nobre şampiyon olur Beyza gitmesi gereken kisiydi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
gokhan demiş ki; oylama ile buralara kadar gelen lina beyza gibi isimlerin izleyiciye izlettiği kalite bu kadar olur. performansa dayalı bir yarışmada oylama ile aylarca burda izleyiciye eziyet ettiler. 5 ayın ilk ayı elenirdi bu beyza. Osmancan elenmiş, Seda vs bunlar beyzadan kötümüydü? Sercan da karakter olsa 3 yıllık ilişkişi olan bir kız ile bu kadar yakınlaşma cesareti göstermez. beyza da karakter olsa 1 kere çıkıp ne sercanı benim 3 yıllık ilişkim var çok yanlış konuşuyorsunuz demedi. izleyici aptal değil. çocuk fotoğrafını gönderdiğinde sen dedin ordakilere erkek arkadaşım vs çıkınca tanıştıracaktın? yazık evli olsa yine aynısını yapar bu tarz insanlar malesef var. annesine acıdım kızını bu halde görmemeliydi. yüzerek diğer adaya gidersen sercan gibi avcının ayağına gitmiş olursun oda mesajını aldı. burdan sonra kıvırma bence...
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Patlak Sercan demiş ki; Çok basit sercan tam da canın dediğini yapacaktı kendini çok zeki zannettiği için. Ayan beyan stratejisini can patlatınca daha fazla rezil olmamak için beyzayı yenmek zorunda kaldı ve beyza da o kadar kötü ki sercan yürüye yürüye gelip zorla ata ata yendi kazanmak zorunda olduğu içinde sağa sola şişe fırlatıp cana erkek değilsin falan dedi. Kendini zeki zanneden şark kurnazı insandan oldum olası nefret etmişimdir. Kahramanlık yaparken beyzanın sude ve ya murat arkına oynama şansını da almış oldu hoş beyza onları da zaten yenemezdi. Can belki haftaya elenecek bu hafta bu kadar sivrildiği için ama sonunda ona yapılan yanlışa boyun eğmedi ve herkesin görüp kimsenin dillendirmediği şeyi açık açık anlattı tebrik ediyorum ilk defa geçmiş survivorlardan bir esinti gördüm belki herkes beyzanın oylamasından korktuğu için susuyordu oylama kalkınca olaylar patladı ama canın ayrıca beyzanın sevgilisi var nasıl böyle hareketler yapıyor demesi de doğruydu
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ak.. demiş ki; Tam bir ruh hastasisin beyza.. aslinda can burakti ve kosuda hep beyzayi beklemisti.. Biltik artik bu sincapdan yaaa.. ah nagihan ramazanida gondermek istiyor guya finalde rakip istemiyor akilliya bak
Ömer demiş ki; Bu nedir ya biz Sercan beyin aşk hayatını seyretmek zorundaymışız gibi berbat bir durum seyirciyim düşünmüyorlar kendi zevklerinden dolayı açun beyin mudegale etmesi gerekir ayiptir
Şefim demiş ki; Beyzanın hiçbir şeyin farkında olmadığını söylediğimde baya bir dislike almıştım. Artık herkes gördü. Ama Survivor izleyicisi gerizekalı olduğu için halen daha Beyza oynuyor dicektir büyük ihtimalle . Kız herşeyin farkına Can açık açık söylediğinde farkına vardı çok üzücü bir tabloydu. Nagihan ve Acunun başlattığı tüm çirkin iddiaların neler olduğunun bir anda farkına vardı. Maalesef kimsenin görmediği şey bu kız halen daha çocuk kalmış bir kız. Yaptığı hareketleri bilmeden yapıyor. Sercana beni kurtaramadın gibi laflar ediyor hala şakasına ama onun bile yanlış anlaşılacağını düşünemiyor. Ah güzel kızım Beyza keşke hiç katılmasaydın bu programa yarışmacılar tarafından bu hallere düşmeseydin. Acunun paralı yorumcuları tarafından eleştirilmeseydin. Halkın ağır ve iğrenç yorumlarına keşke maruz kalmasaydın. Bunlardan bir ders alabilirsin yinede kendini daha iyi görmüş oldun. Dersten daha çok kendini tanımış oldun.
Yorumcu808 demiş ki;
Ayrıca sercan düpedüz beyazaya karşı boş değil bunu herkes görüyor ve sercanın karakterinide herkes biliyor. Sercan kaç yaşında adam kaç tane ilişki yaşamıştır, survivor ekibi sercanla beyzayı ağaç altında yakalanmadan önce sercan aşk itirafında bulunmamışmıdır bu işlerin piri sercan kesin itirafta bulunmuştur ve karşılıkta almıştır almasa bu kadar tantanaya girer mi.
asd demiş ki;
diyorum bu cirkef duygu somurucu karaktere kim oy atiyormus ya senin IQ cidden kac ya cok merak ediyorum yazinini okumadim bile yani millet sana az bile yapiyor ya cidden yazma vaktimizi bosa harcama
Tugce demiş ki;
Beyzanin bunlarin farkında olmaması için zeka geriliği olması gerekiyor. Nasıl farkında olmaz? Sizin dusuncelerinizin aksini dusunen insanlar nasıl Acun"un paralı yorumcuları oluyor?? Çok garipsiniz gerçekten. Uzayda mi yaşıyorsunuz??
Yorumcu808 demiş ki;
İnsanlara hakaret edeceğine aynaya bak asıl senin akılda sıkıntı var. Madem hiç birşeyin farkında değil neden can ın sözlerine karşılık dışarda 3 yıllık ilişkim var bu tür itamlar ilişkime zarar verir deniz gibi ben sercanı sadece arkadaş dost gibi görüyorum demiyor.
Ak.. demiş ki;
@Tugce Birde 3 senelik sevgilisi var yani ne uzayi.. aciyorum erkek arkadasina wallah cok aciyorum beyza cok sinsi ilk bastan
Diyorum bunu
ahmadi demiş ki;
aynen beyza karşı adaya gidip sırf kimse görmesin diye sahil kenarında değil de ormanın derinliklerinde bir ağacın altında sercan ile buluşması falan da farkında olmadan yapılmış bir hareket. bence beyza uyur gezer, uyurken gitmiş sercan"ın yanına... siz neyin kafasını yaşıyorsunuz be kardeşim ?
Şuna kalıbımı basarım. Eğer can yarışma başında bu kadar patlamasaydı, sercan 40 takla atıp oyunu verecekti. Can o kadar güzel konuştu ki, ciddi anlamda rezil oldular. Beyaz nın ağlaması, sercanın çekilmesine karşı gelmesi felan hep o rezil oldum duygusu. Kendiside diyor ya bende aptal değilim diye. Beyzanın yaptığı istemem yan cebime koy. Ama canın herşeyi en ince ayrıntısına kadar yüzlerine vurması oyunu bozdu. Turabi bu sincaba boşuna atar gider yapmıyormuş.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Non conformist demiş ki;
Burada en buyuk gunahkar Acun Ilicali ve hemen ardindan terbiye ve ahlak mahrumu Sercan gelir. Sanki huy edinmis survivorda ask yasamayi..... Deniz`i ayartamadi, gitti mental veya piskolojisi saglikli olmayan bir kiz cagizi alet etti utanmaz herif. Can, cende bu zamana kadar neredeydin? Boyle aslan gibi kukredin be cocuk. Birde bizim gormediklerimiz ve duymadiklarimiz muhakkak vardir fakat bu olanlar olurken Acun medya ekibi neden 3 maymunu oynadi???Beyza kizimizi maalesef reyting kurbani ettiler hep birlikte.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şiirden adam demiş ki;
2005 yılında başladı Survivor ogunden beri hiç kaçırmadan izlerim bu sene hiç anlam veremiyorum aşk adasına döndü eskiden mucade hırs olurda şimdi oyun bırakma isteği falan Survivor performansdir yüzde 80 inşallah bu yıl hak eden kişi nobre şampiyon olur Beyza gitmesi gereken kisiydi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
gokhan demiş ki;
oylama ile buralara kadar gelen lina beyza gibi isimlerin izleyiciye izlettiği kalite bu kadar olur. performansa dayalı bir yarışmada oylama ile aylarca burda izleyiciye eziyet ettiler. 5 ayın ilk ayı elenirdi bu beyza. Osmancan elenmiş, Seda vs bunlar beyzadan kötümüydü? Sercan da karakter olsa 3 yıllık ilişkişi olan bir kız ile bu kadar yakınlaşma cesareti göstermez. beyza da karakter olsa 1 kere çıkıp ne sercanı benim 3 yıllık ilişkim var çok yanlış konuşuyorsunuz demedi. izleyici aptal değil. çocuk fotoğrafını gönderdiğinde sen dedin ordakilere erkek arkadaşım vs çıkınca tanıştıracaktın? yazık evli olsa yine aynısını yapar bu tarz insanlar malesef var. annesine acıdım kızını bu halde görmemeliydi. yüzerek diğer adaya gidersen sercan gibi avcının ayağına gitmiş olursun oda mesajını aldı. burdan sonra kıvırma bence...
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Patlak Sercan demiş ki;
Çok basit sercan tam da canın dediğini yapacaktı kendini çok zeki zannettiği için. Ayan beyan stratejisini can patlatınca daha fazla rezil olmamak için beyzayı yenmek zorunda kaldı ve beyza da o kadar kötü ki sercan yürüye yürüye gelip zorla ata ata yendi kazanmak zorunda olduğu içinde sağa sola şişe fırlatıp cana erkek değilsin falan dedi. Kendini zeki zanneden şark kurnazı insandan oldum olası nefret etmişimdir. Kahramanlık yaparken beyzanın sude ve ya murat arkına oynama şansını da almış oldu hoş beyza onları da zaten yenemezdi. Can belki haftaya elenecek bu hafta bu kadar sivrildiği için ama sonunda ona yapılan yanlışa boyun eğmedi ve herkesin görüp kimsenin dillendirmediği şeyi açık açık anlattı tebrik ediyorum ilk defa geçmiş survivorlardan bir esinti gördüm belki herkes beyzanın oylamasından korktuğu için susuyordu oylama kalkınca olaylar patladı ama canın ayrıca beyzanın sevgilisi var nasıl böyle hareketler yapıyor demesi de doğruydu
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ak.. demiş ki;
Tam bir ruh hastasisin beyza.. aslinda can burakti ve kosuda hep beyzayi beklemisti.. Biltik artik bu sincapdan yaaa.. ah nagihan ramazanida gondermek istiyor guya finalde rakip istemiyor akilliya bak
Had bildiren demiş ki;
Beni Can ın yerine adaya alın. O sırtlanları, it kulübesinde yatırırım. Tasma takıp gezdiririm.
turabi aynen öyle yapıyordu zamanında o yüzden üst üste 2 sene şampiyon oldu
Ömer demiş ki;
Bu nedir ya biz Sercan beyin aşk hayatını seyretmek zorundaymışız gibi berbat bir durum seyirciyim düşünmüyorlar kendi zevklerinden dolayı açun beyin mudegale etmesi gerekir ayiptir
Ömer demiş ki;
Şu survivor ne duruma geldi rezil ettiler canım porogramı 450kisiye yakin insan ekmek yiyordu ama bu gidişle final yapar
Şefim demiş ki;
Beyzanın hiçbir şeyin farkında olmadığını söylediğimde baya bir dislike almıştım. Artık herkes gördü. Ama Survivor izleyicisi gerizekalı olduğu için halen daha Beyza oynuyor dicektir büyük ihtimalle . Kız herşeyin farkına Can açık açık söylediğinde farkına vardı çok üzücü bir tabloydu. Nagihan ve Acunun başlattığı tüm çirkin iddiaların neler olduğunun bir anda farkına vardı. Maalesef kimsenin görmediği şey bu kız halen daha çocuk kalmış bir kız. Yaptığı hareketleri bilmeden yapıyor. Sercana beni kurtaramadın gibi laflar ediyor hala şakasına ama onun bile yanlış anlaşılacağını düşünemiyor. Ah güzel kızım Beyza keşke hiç katılmasaydın bu programa yarışmacılar tarafından bu hallere düşmeseydin. Acunun paralı yorumcuları tarafından eleştirilmeseydin. Halkın ağır ve iğrenç yorumlarına keşke maruz kalmasaydın. Bunlardan bir ders alabilirsin yinede kendini daha iyi görmüş oldun. Dersten daha çok kendini tanımış oldun.
Ayrıca sercan düpedüz beyazaya karşı boş değil bunu herkes görüyor ve sercanın karakterinide herkes biliyor. Sercan kaç yaşında adam kaç tane ilişki yaşamıştır, survivor ekibi sercanla beyzayı ağaç altında yakalanmadan önce sercan aşk itirafında bulunmamışmıdır bu işlerin piri sercan kesin itirafta bulunmuştur ve karşılıkta almıştır almasa bu kadar tantanaya girer mi.
diyorum bu cirkef duygu somurucu karaktere kim oy atiyormus ya senin IQ cidden kac ya cok merak ediyorum yazinini okumadim bile yani millet sana az bile yapiyor ya cidden yazma vaktimizi bosa harcama
Beyzanin bunlarin farkında olmaması için zeka geriliği olması gerekiyor. Nasıl farkında olmaz? Sizin dusuncelerinizin aksini dusunen insanlar nasıl Acun"un paralı yorumcuları oluyor?? Çok garipsiniz gerçekten. Uzayda mi yaşıyorsunuz??
İnsanlara hakaret edeceğine aynaya bak asıl senin akılda sıkıntı var. Madem hiç birşeyin farkında değil neden can ın sözlerine karşılık dışarda 3 yıllık ilişkim var bu tür itamlar ilişkime zarar verir deniz gibi ben sercanı sadece arkadaş dost gibi görüyorum demiyor.
@Tugce Birde 3 senelik sevgilisi var yani ne uzayi.. aciyorum erkek arkadasina wallah cok aciyorum beyza cok sinsi ilk bastan Diyorum bunu
aynen beyza karşı adaya gidip sırf kimse görmesin diye sahil kenarında değil de ormanın derinliklerinde bir ağacın altında sercan ile buluşması falan da farkında olmadan yapılmış bir hareket. bence beyza uyur gezer, uyurken gitmiş sercan"ın yanına... siz neyin kafasını yaşıyorsunuz be kardeşim ?
Daha Fazla Yorum