Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 125.Bölüm izle Full 18 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 18/05/2026
can demiş ki; Kaptan olan kafayı kullanamıyor.Nefise sercanı alacağına ramazanı alsa en azından daha dengeli olurdu.Sırf kankası diye gitti sercanı seçti.Ramazan geçen oyun ve bu oyun kaç sayı aldı.Nobre o kadar zeki ki seçim yaparken lina kendine kalmasın diye üst üste 2 kadın seçip kadın kontenjanını doldurmuştu.Nefise gelişi güzel seçim yaptı
Neriman aydın demiş ki; Sıkı bir surweywer izleyicisiyim bu yıl ilk kez izliyorum yarın ki düelloda deniz ve lina potaya girer diye düşünüyorum lina oylamadan çıkar deniz e yazık olur bence oylama artık kalkmalı lina beyza gitmeli aksi takdirde diyer yarışmacılara yazık olacak
BUDDHA demiş ki;
LINA INSANININ OYLAMASI YUKSEK DEGIL ARTIK BENCE. SADECE ILK 2 OYLAMADA YUKSEK CIKMISTI SONRADAN LINA HIC YUKSEK OY ALAMADI. OYLAMADA EN TEHLIKELI ISIMLER BEYZA VE NAGIHAN. BEYZA EMINIM HALA BIRINCIDIR OYLAMADA. LINALAN DENIZ SMS DUELLOSUNA GIRERSE DENIZIN CIKACAGINI DUSUNUYOM.
abuzittin kadayifinyo demiş ki; abi şu survivorda ödüllerde mi artık ne yemek veriyorsanız içerisine şap map bir şeyler atın. beyza ile sercan ne alaka kardeşim ? beyza senin dışarıda kaç yıllık erkek arkadaşın yok mu beyza ?? siz ne ayaksınız kardeşim survivora gidene bir şeyler oluyor ???
alberto demiş ki; Bir sonra ki hafta kadinlar elemesinde
Nefise - Nagihan
Lina - Sude yapiyormus :)
nagi ile lina oylamaya kaliyor ve nagi gummmm :) Ne gulerim ama cercope elendi diye :))))))
Mustafa demiş ki; lina nın yerinde olsam. hiç boşuna kızlar yorulmasın ben yarışmadan çekilmek istiyorum fazla bile kaldım deyip veda ederdim :) zaten düelloda rezil olacak, bu şekilde ilk defa bir faydası dokunur
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
ŞİİRDEN ADAM demiş ki; çok kolay oyun oldu herkes müzadele ediyor ama lına haiç hala orda malesef oylama kalkmasa lına finale gidecek gerçekten yazık survivorda oylama kalkmalı
TheEnd demiş ki;
Şu çirkin igrenc sesli kadın nefise hala kendiyle çelişiyor konuşurken lafı dolandırıyor söylediklerine kendi bile inanmıyor hala ben güçsüz takım kurmadım diyor..kivirma işte avutma kendini iyi takım kuramadin kabullen...
tolga demiş ki; abi survivor izleme amacımız reality show izlemek değil. ne demek beyza ve lina hala burada ya. o kadar rezil bir seneki desteklediğim kimse kalmadı, sırf beyza ve linanı elendiğini görmek için izliyorum. şu net, ara verdiğim survivor a temelli nokta koyuyorum. acun un büyüme devri bitmiştir.
Kaptan olan kafayı kullanamıyor.Nefise sercanı alacağına ramazanı alsa en azından daha dengeli olurdu.Sırf kankası diye gitti sercanı seçti.Ramazan geçen oyun ve bu oyun kaç sayı aldı.Nobre o kadar zeki ki seçim yaparken lina kendine kalmasın diye üst üste 2 kadın seçip kadın kontenjanını doldurmuştu.Nefise gelişi güzel seçim yaptı
Son Tanri demiş ki;
Karekter sıfır . Kırmızı takım yazıklar olsun.
el turco demiş ki;
nefise de 3 te sifir cekti yani neymis .........
Ömer demiş ki;
Lino şu basit oyunda bile yoksun sen eminmisin survivora geldiğinden
Neriman aydın demiş ki;
Sıkı bir surweywer izleyicisiyim bu yıl ilk kez izliyorum yarın ki düelloda deniz ve lina potaya girer diye düşünüyorum lina oylamadan çıkar deniz e yazık olur bence oylama artık kalkmalı lina beyza gitmeli aksi takdirde diyer yarışmacılara yazık olacak
LINA INSANININ OYLAMASI YUKSEK DEGIL ARTIK BENCE. SADECE ILK 2 OYLAMADA YUKSEK CIKMISTI SONRADAN LINA HIC YUKSEK OY ALAMADI. OYLAMADA EN TEHLIKELI ISIMLER BEYZA VE NAGIHAN. BEYZA EMINIM HALA BIRINCIDIR OYLAMADA. LINALAN DENIZ SMS DUELLOSUNA GIRERSE DENIZIN CIKACAGINI DUSUNUYOM.
abuzittin kadayifinyo demiş ki;
abi şu survivorda ödüllerde mi artık ne yemek veriyorsanız içerisine şap map bir şeyler atın. beyza ile sercan ne alaka kardeşim ? beyza senin dışarıda kaç yıllık erkek arkadaşın yok mu beyza ?? siz ne ayaksınız kardeşim survivora gidene bir şeyler oluyor ???
alberto demiş ki;
Bir sonra ki hafta kadinlar elemesinde Nefise - Nagihan Lina - Sude yapiyormus :) nagi ile lina oylamaya kaliyor ve nagi gummmm :) Ne gulerim ama cercope elendi diye :))))))
Acun ne isterse o oluyor askim daha anlayamadinmi
Mustafa demiş ki;
lina nın yerinde olsam. hiç boşuna kızlar yorulmasın ben yarışmadan çekilmek istiyorum fazla bile kaldım deyip veda ederdim :) zaten düelloda rezil olacak, bu şekilde ilk defa bir faydası dokunur
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
ŞİİRDEN ADAM demiş ki;
çok kolay oyun oldu herkes müzadele ediyor ama lına haiç hala orda malesef oylama kalkmasa lına finale gidecek gerçekten yazık survivorda oylama kalkmalı
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şu çirkin igrenc sesli kadın nefise hala kendiyle çelişiyor konuşurken lafı dolandırıyor söylediklerine kendi bile inanmıyor hala ben güçsüz takım kurmadım diyor..kivirma işte avutma kendini iyi takım kuramadin kabullen...
tolga demiş ki;
abi survivor izleme amacımız reality show izlemek değil. ne demek beyza ve lina hala burada ya. o kadar rezil bir seneki desteklediğim kimse kalmadı, sırf beyza ve linanı elendiğini görmek için izliyorum. şu net, ara verdiğim survivor a temelli nokta koyuyorum. acun un büyüme devri bitmiştir.
Ilk defa hemfikrim :D
Daha Fazla Yorum