Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 124.Bölüm izle Full 17 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 17/05/2026
can demiş ki; Mavilerde azıcık akıl varsa son dokunulmazlığı kaybeder beyzayı yazarlar.
Kadın oylamasına güvendiği için kazanan takımda olmaktan memnun değil.
Zaten yapmacık tavırları,15 yaşında ergen gibi takılması ayrı itici geliyor.
Lina ve beyza oylamaya kalsın en azından birinden kurtulalım.
Ak.. demiş ki;
Aaaa böyle düşününce haklısın… Ama sanmam kaybedeceklerini, ne yazık ki. Ama vallahi çok doğru dedin… Son 5 ayda birazcık da olsa kendini geliştirdi. Bence Lina, Beyza, biraz da Suzie evet… Ama Mavi’nin ilk başta Beyza’yı potaya sokması biraz tatlıydı bence, ama biraz da rol yaptığı belli. Haklısın ama bence Can…
hobo demiş ki; Geçmiş olsun da.... O zavallı Yunan çocuk bacağını kaybedip diğer bacağından da hasar almış, Barış serçe parmağı alçıya alındı diye 50 saat açıklama yaptı. O kazadan haberin olup da hala böyle uzatmak, haline şükret be iki dakika! Bir de giderken Oscar konuşması gibi bir konuşma yaptı. Zavallının biri Barış"ı sabah kaldırıp idmana zorlamış, hala da sonuç tek atışı basket olan bir adam, komedi. Güle güle.
Ömer demiş ki; EGER DENİZ ELENİR LİNA KALIRSA BU İŞ BİTMİŞ TİR DAHA SEYREDİP MİLLETİN HAKKININ YENMESİNİ SEYRETNEM YAZIK GUNAH BARIŞIN BAŞINA GELENLER DERS OLSUN YUNAN ADASINA GELEN İHTAR MUSİBETİ DERS OLSUN YOKSA BİR DAHAKİNE MOKOKO
Şiirden adam demiş ki; Yıllardır Survivor izliyorum nobre gibisini görmedim 20 oyunda mağlubiyet yok mahsalalah geçen hafta bu hafta Nagihan ve nobre çok iyi takım kurdu helal olsun kırmızılar da bakarsak Nefise düello kazanır deniz ve Lina arasında oylama olursa Lina malesef yine kalır
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Stannis Baratheon demiş ki; Ya deniz buraya kadar iyi bile gelmişsin sen. Yok arkadaşına ihanet etmeler bir anda uzaklaşmalar , yok iletişim ihlali yapıp gizlemeye çalışman yok sercanla gönül eğlendirmeler , yerli yersiz şakalar. O teyze dediğin lina bile sayı alabiliyor. Sen herkesin garanti sayısı olmuşsun. Veda etme zamanı gelmiş.
Elcin demiş ki; Ben cok merak ediyorum, simdi Nefise zaten duelloda Linadan sayini alir. ve nitice olarak Denizle Lina oylamaya kalacak ve Lina kazanacak oylamaya göre Bu sizce hakksiz deyilmi?? Bu kadar zahmet, caba ve hic bir oyun almayan biri gelsin shampion olsun. Böyle giderse Lina oylamada her kesi yener ve sonunda apdalca SURVIVOR shampionu olacak, öylemi???
cgok cevaben demiş ki; Stannis ve Kratos beyler.. birsey soylememe gerek yok, yorumcular gerekli cevapları vermişler sağolsunlar.. an itibariyle 77 kisi yorumuma "like" tıklamış, ve, saçma ötesi yorumlarınıza toplam 62 "dislike" gelmiş.
Stannis Baratheon kullanıcısına cevap veriyorsunuz
noname demiş ki; yaklaşık 2 hafta önce, bir sebepten ötürü Deniz ve Lina nın arası açılacak demiştim bugün ilk sinyalleri geldi. Ayrıca Lina nın Cana karşı tavırları da sertleşmeye başladı
Mavilerde azıcık akıl varsa son dokunulmazlığı kaybeder beyzayı yazarlar. Kadın oylamasına güvendiği için kazanan takımda olmaktan memnun değil. Zaten yapmacık tavırları,15 yaşında ergen gibi takılması ayrı itici geliyor. Lina ve beyza oylamaya kalsın en azından birinden kurtulalım.
Aaaa böyle düşününce haklısın… Ama sanmam kaybedeceklerini, ne yazık ki. Ama vallahi çok doğru dedin… Son 5 ayda birazcık da olsa kendini geliştirdi. Bence Lina, Beyza, biraz da Suzie evet… Ama Mavi’nin ilk başta Beyza’yı potaya sokması biraz tatlıydı bence, ama biraz da rol yaptığı belli. Haklısın ama bence Can…
hobo demiş ki;
Geçmiş olsun da.... O zavallı Yunan çocuk bacağını kaybedip diğer bacağından da hasar almış, Barış serçe parmağı alçıya alındı diye 50 saat açıklama yaptı. O kazadan haberin olup da hala böyle uzatmak, haline şükret be iki dakika! Bir de giderken Oscar konuşması gibi bir konuşma yaptı. Zavallının biri Barış"ı sabah kaldırıp idmana zorlamış, hala da sonuç tek atışı basket olan bir adam, komedi. Güle güle.
Ömer demiş ki;
EGER DENİZ ELENİR LİNA KALIRSA BU İŞ BİTMİŞ TİR DAHA SEYREDİP MİLLETİN HAKKININ YENMESİNİ SEYRETNEM YAZIK GUNAH BARIŞIN BAŞINA GELENLER DERS OLSUN YUNAN ADASINA GELEN İHTAR MUSİBETİ DERS OLSUN YOKSA BİR DAHAKİNE MOKOKO
Tuğçe demiş ki;
Ramazan konuşurken 15er saniye ileri atlıyorum,dayanılmaz
Sonunda benle aynı fikirde biri. Teşekkürler KRALİÇEM >3
Performansı, kişiliği ve karısına olan sevgisi daim olduğu için mesela ben bayılıyorum. Az ve öz konuşuyor.
@Ak., Bildigimiz kadarıyla cuvalla ekmek calan birisi Ramazan. Kisiligini begenmen yaptıgını onaylaman anlamına gelir.
Şiirden adam demiş ki;
Yıllardır Survivor izliyorum nobre gibisini görmedim 20 oyunda mağlubiyet yok mahsalalah geçen hafta bu hafta Nagihan ve nobre çok iyi takım kurdu helal olsun kırmızılar da bakarsak Nefise düello kazanır deniz ve Lina arasında oylama olursa Lina malesef yine kalır
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Stannis Baratheon demiş ki;
Ya deniz buraya kadar iyi bile gelmişsin sen. Yok arkadaşına ihanet etmeler bir anda uzaklaşmalar , yok iletişim ihlali yapıp gizlemeye çalışman yok sercanla gönül eğlendirmeler , yerli yersiz şakalar. O teyze dediğin lina bile sayı alabiliyor. Sen herkesin garanti sayısı olmuşsun. Veda etme zamanı gelmiş.
Elcin demiş ki;
Ben cok merak ediyorum, simdi Nefise zaten duelloda Linadan sayini alir. ve nitice olarak Denizle Lina oylamaya kalacak ve Lina kazanacak oylamaya göre Bu sizce hakksiz deyilmi?? Bu kadar zahmet, caba ve hic bir oyun almayan biri gelsin shampion olsun. Böyle giderse Lina oylamada her kesi yener ve sonunda apdalca SURVIVOR shampionu olacak, öylemi???
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
O zaman sana mutlu bir haber vereyim Lina bu hafta veda ediyor yarışmaya kesin bilgi.
cgok cevaben demiş ki;
Stannis ve Kratos beyler.. birsey soylememe gerek yok, yorumcular gerekli cevapları vermişler sağolsunlar.. an itibariyle 77 kisi yorumuma "like" tıklamış, ve, saçma ötesi yorumlarınıza toplam 62 "dislike" gelmiş.
Buradaki yorumlara atılan begenilerin hicbirisinin gercek olmadıgını anlamayacak kadar saf olmazsın.
Biz doğru yoldayız siz eğri! Er geç gerçek survivor kimmiş beraber göreceğiz…
@Neri Bunlar anlamaz ki Barış her sene sms rekoru kırıyor. Burda herkes barışa düşman gözüküyor. İMKANSIZ .
noname demiş ki;
yaklaşık 2 hafta önce, bir sebepten ötürü Deniz ve Lina nın arası açılacak demiştim bugün ilk sinyalleri geldi. Ayrıca Lina nın Cana karşı tavırları da sertleşmeye başladı
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
suegece demiş ki;
bu murat arkın, can, sercan nefiseyi saymıyorum çünkü laf etmedi o. 1 haftadır orda değil mi yapsaydınız birşeyler 1 haftada
Daha Fazla Yorum