Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 130.Bölüm izle Full 23 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 23/05/2026
tolga demiş ki; sercan vasat altı bir karakter olmaya karar verdi arkadaşlar. zaten öyleydi. niye yıllarca bu kadar abartıldı onu da anlamadım. beyza sonra can sonra sercan gider umarım
tolga demiş ki; can berkay, o dudak ve kaş hareketlerini düzelt kardeşim. beyza ve lina olmasa sana da yüklenirdik. abuk subuk ergen psikolojin, cüssenle alakasız güçsüzlüğün saçma sapan mimiklerin falan yaaaa kardeşim bi git
Kenan demiş ki; Eğer bu akşam Sercan Beyza ya ilk turda kaybederse ve Can ın rakibi olursa ve yarışma kurallarına aykırı değilse atış yerinde ben Can olsam sadece Sercan ı alkışla protesto ederim atış yapmam
izzy demiş ki; bu beyza kadar cakal biri yok ya. halk oylamasi sistemi gidince hemen sercana yanladi ki bi kac hafta daha kalabilsin diye. sercan efendi sugardaddy olcaksin bari böyle bi karaktere olma yahu. hayir hadi asiksin diyelim bu kizin erkek arkadasi vardi, bunu ona yapan bi gun gelir sanada aynisini yapar. ayrica nagi nefo ramo tam bi igrenc karakterler
şiirdenadam demiş ki; eskıleden kimse gelmiycekti yenler ile devam edilcekti canın uzerine çok gellindi nefise sankı hiç kaybetmiyoor nagıhan son aylara gelıonce çok sınırlı oluyor bu hafta giden bence beyza gider
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ömer demiş ki; Sercan sen gerçekten koskoca bir 0 sın. Bidaha açun beyin kazanovalık yapmaya gelenlere sevgili aramaya gelenlere çağrı yapmaz umarım programın adı halk dilinde değişmeye başladı hata yapmaz umarım sana gelince arkadaşı olan birine yazılmam yakışmaz sen adadayken sivilde bir bayan arkadaşına biri senin yazıldığın gibi yazilsa aranıza girse hoşuna gidermiydi
Mami2754 demiş ki; Ramonun yerinde olsaydım vallahi de billahi de düello da oyunu cana salardım sercan bakayım o zaman salıyor mu beyzaya hadi saldı diyelim fırsat ayağına gelir final de sercanı eleyip gönderir di ve milletin gönlünde taht kurardı
sercan vasat altı bir karakter olmaya karar verdi arkadaşlar. zaten öyleydi. niye yıllarca bu kadar abartıldı onu da anlamadım. beyza sonra can sonra sercan gider umarım
tolga demiş ki;
can berkay, o dudak ve kaş hareketlerini düzelt kardeşim. beyza ve lina olmasa sana da yüklenirdik. abuk subuk ergen psikolojin, cüssenle alakasız güçsüzlüğün saçma sapan mimiklerin falan yaaaa kardeşim bi git
Pis nagihan nefise ramazan demiş ki;
Eyy pis Nefise.. Ey pis Nagihan.. Ey pis Ramazan.. Can Berkay"a kurban olun be
Ramazani katma aslinda ramazan da nagihanin bir kurbani
Kenan demiş ki;
Eğer bu akşam Sercan Beyza ya ilk turda kaybederse ve Can ın rakibi olursa ve yarışma kurallarına aykırı değilse atış yerinde ben Can olsam sadece Sercan ı alkışla protesto ederim atış yapmam
izzy demiş ki;
bu beyza kadar cakal biri yok ya. halk oylamasi sistemi gidince hemen sercana yanladi ki bi kac hafta daha kalabilsin diye. sercan efendi sugardaddy olcaksin bari böyle bi karaktere olma yahu. hayir hadi asiksin diyelim bu kizin erkek arkadasi vardi, bunu ona yapan bi gun gelir sanada aynisini yapar. ayrica nagi nefo ramo tam bi igrenc karakterler
Zeynep demiş ki;
Sen attırmadınn..resmen bilinçli verdi sercan oyunu..nagihan çok oyuna çıksa elim oturdu demez öldüm derdi
Zeynep demiş ki;
Sercan oyunu bilerek verdi..Beyinsiz...takımın hakkına girdi
şiirdenadam demiş ki;
eskıleden kimse gelmiycekti yenler ile devam edilcekti canın uzerine çok gellindi nefise sankı hiç kaybetmiyoor nagıhan son aylara gelıonce çok sınırlı oluyor bu hafta giden bence beyza gider
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ömer demiş ki;
Sercan sen gerçekten koskoca bir 0 sın. Bidaha açun beyin kazanovalık yapmaya gelenlere sevgili aramaya gelenlere çağrı yapmaz umarım programın adı halk dilinde değişmeye başladı hata yapmaz umarım sana gelince arkadaşı olan birine yazılmam yakışmaz sen adadayken sivilde bir bayan arkadaşına biri senin yazıldığın gibi yazilsa aranıza girse hoşuna gidermiydi
Mami2754 demiş ki;
Ramonun yerinde olsaydım vallahi de billahi de düello da oyunu cana salardım sercan bakayım o zaman salıyor mu beyzaya hadi saldı diyelim fırsat ayağına gelir final de sercanı eleyip gönderir di ve milletin gönlünde taht kurardı
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Daha Fazla Yorum