Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 129.Bölüm izle Full 22 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 22/05/2026
Abuziedi demiş ki; Ahaha sercan beyzasini kurtarmak icin potaya girip beyzaya oyunu birakip kendisi duelloda 2.tura kalmayi dusunuyor. Ahahahah beyzanin disaridaki sunepe sevgilisi de "beyzam oyle sey yapmaz" diye dusunmeye devam etsin adamlar sevgili olmuslar bile adada.
ahmaddinyo demiş ki; nagihan"a göre nagihan neredeyse hiç potaya girmeden finale kadar gidecek galiba. beyza"nın olduğu duelloya gireceksin nagihan ne istiyorsun daha hiç duelloya girmeden kupayı da versinler mi sana ?
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
noname demiş ki; ramo aslında iyi niyetli falan diyor bazıları ama alakası yok. nagi gelmeden öncede takımını kukla gibi kullanıyordu, ada yı resmen kasvetli bir ortama dönüştürdü. kendini lider gibi gösterip kabullendirdi takıma ama hiçbir zaman liderliği beceremedi birlik beraberlik kuramadılar. kırmızı takım her zaman nobre olsun, bayhan olsun, murat arkın olsun güzel bir sistem kurmuşlardı baraka yıkıldığında bile hemen birlik olunup dizayn ediyorlardı. ramo çok baskıcı olduğu için takım tarafından pek hoş karşılanmadı, zorla uyum içinde yaşamaya çalışıyorlardı. ve çok çile çeken takım haline geldi, ve hala da çekmeye devam ediyorlar. barış ve osmancan bu konuda çok uğraşsa da sonunda onlarda pes edip umudu kestiler çünkü nagi ve ramonun direncini kıramadılar. ben en başında demiştim zaten, nagi ve ramo önce kuklaları yer en sonunda da kendilerini yemeye başlarlar diye :D ve bugünden sonra olacakları izleyin
Ak.. demiş ki; Vay canına…!!! Vay be !!! Açıkçası Nagihan’dan bunu hiç beklemezdim. Daha sadece iki gün Nefise ile beraber kaldılar ve hemen koalisyon kurmaya başladılar. Arkadaşlar, bana inanın; Ramazan aslında çok iyi niyetli biri. Nagihan tarafından kullanılıp harcandığı o kadar belli ki, Murat Ceylan bile ‘Bu Ramazan’ın suçu değil, Ramazan hep Nagihan’ın yaptıklarının arasında kalıyor’ dedi. Ama ben Nagihan’ın bu kadar şeytanca davranabileceğini düşünmemiştim. İnşallah Ramazan durumu fark eder. Ben Ramazan’ın yerinde olsam, bu son oyunu bile bile kaybederdim!
Bir de bu Sercan… Neyin peşinde artık? Yeter, herkese âşık olman! Bu “Sincap Sercan” şimdi ne demek istiyor acaba? Ben Ramazan gibi insanları tanırım; iyi niyetlerinden kaybederler. Ama Ramazan da Nagihan’a fazla güveniyor. Ah Nagihan ah…
Acun bunu önceden gördü ve bu yüzden Nefise ile Nagihan’ı aynı tarafa koydu. Ve evet, bu oyun sadece ‘can’ kaybedilen bir oyun değildi. Çünkü Deniz de oyuna dahil olamadı UYAN RAMAZAN UYAN
Dillişah demiş ki;
Birincisi Murat Ceylan sunucu , Murat Arkın söyledi :) İkincisi Ramazan hiçte iyi niyetli bir insan değil barzonun hanzonun kötülüğün vicdansızlığın vücut bulmuş hali. Nagi-Ramo karaktersizlerine şimdi birde Nefise katıldı.
tolga demiş ki; beyza nefise ye sıktı ya la. bu kız çok fena. yolda görsem beyza yı 112 yi ararım.
can berkay, sana gelince büyü artık. liseden çıkamamışsın. o kaslar bende olsa kuvvetimle dünyayı titretirdim
Cerberus demiş ki; Bu ramazan nefise ve nagihan hakketen reziller ya, nagihan hormon almaktan beyin gitmiş zaten nefise saf kan bir çingene o konuşması ağzı açık bakması felan, ramazanda köylü kurnazı cahil. Bunlara sempati duyanlar var bide çok üzücü ya sempati duyanlarda herhalde bunlar gibiler. Hakketen şu programda parkur, açlık felan bence en az zorlayıcı unsurlar esas zorluk bu tip insanlar ile yarım yıl orda yaşamak zorunda kalmak bu zorluğun üstüne açlık ve parkur felan ekleniyor zor dayanılır ben kesin diskalifiye olurdum katılsam birine söver bi lavukla kavga eder gönderilirdim :D
can demiş ki; Nefiseyi bu hafta paspas yaptılar.Nagihan gidip ramazanı yazdı.Sonra yenilince ağlayıp zırlıyor.Cana ettiğin lafların yarısını nefiseye edemedin.Onun performansı candan farksız olmasına rağmen sesin çıkmadı.
Ulan Sercan yine hangi sinsilik peşindesin beyzayı göndermemek için seni zırtapoz
Abuziedi demiş ki;
Ahaha sercan beyzasini kurtarmak icin potaya girip beyzaya oyunu birakip kendisi duelloda 2.tura kalmayi dusunuyor. Ahahahah beyzanin disaridaki sunepe sevgilisi de "beyzam oyle sey yapmaz" diye dusunmeye devam etsin adamlar sevgili olmuslar bile adada.
ahmaddinyo demiş ki;
nagihan"a göre nagihan neredeyse hiç potaya girmeden finale kadar gidecek galiba. beyza"nın olduğu duelloya gireceksin nagihan ne istiyorsun daha hiç duelloya girmeden kupayı da versinler mi sana ?
Şiirden adam demiş ki;
İkidir 11-10 gelip oyun nasıl gidiyor Nefise düştü bu aralar nagiden beklemzdim ramoyu yazmasini
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
noname demiş ki;
ramo aslında iyi niyetli falan diyor bazıları ama alakası yok. nagi gelmeden öncede takımını kukla gibi kullanıyordu, ada yı resmen kasvetli bir ortama dönüştürdü. kendini lider gibi gösterip kabullendirdi takıma ama hiçbir zaman liderliği beceremedi birlik beraberlik kuramadılar. kırmızı takım her zaman nobre olsun, bayhan olsun, murat arkın olsun güzel bir sistem kurmuşlardı baraka yıkıldığında bile hemen birlik olunup dizayn ediyorlardı. ramo çok baskıcı olduğu için takım tarafından pek hoş karşılanmadı, zorla uyum içinde yaşamaya çalışıyorlardı. ve çok çile çeken takım haline geldi, ve hala da çekmeye devam ediyorlar. barış ve osmancan bu konuda çok uğraşsa da sonunda onlarda pes edip umudu kestiler çünkü nagi ve ramonun direncini kıramadılar. ben en başında demiştim zaten, nagi ve ramo önce kuklaları yer en sonunda da kendilerini yemeye başlarlar diye :D ve bugünden sonra olacakları izleyin
Ak.. demiş ki;
Vay canına…!!! Vay be !!! Açıkçası Nagihan’dan bunu hiç beklemezdim. Daha sadece iki gün Nefise ile beraber kaldılar ve hemen koalisyon kurmaya başladılar. Arkadaşlar, bana inanın; Ramazan aslında çok iyi niyetli biri. Nagihan tarafından kullanılıp harcandığı o kadar belli ki, Murat Ceylan bile ‘Bu Ramazan’ın suçu değil, Ramazan hep Nagihan’ın yaptıklarının arasında kalıyor’ dedi. Ama ben Nagihan’ın bu kadar şeytanca davranabileceğini düşünmemiştim. İnşallah Ramazan durumu fark eder. Ben Ramazan’ın yerinde olsam, bu son oyunu bile bile kaybederdim! Bir de bu Sercan… Neyin peşinde artık? Yeter, herkese âşık olman! Bu “Sincap Sercan” şimdi ne demek istiyor acaba? Ben Ramazan gibi insanları tanırım; iyi niyetlerinden kaybederler. Ama Ramazan da Nagihan’a fazla güveniyor. Ah Nagihan ah… Acun bunu önceden gördü ve bu yüzden Nefise ile Nagihan’ı aynı tarafa koydu. Ve evet, bu oyun sadece ‘can’ kaybedilen bir oyun değildi. Çünkü Deniz de oyuna dahil olamadı UYAN RAMAZAN UYAN
Birincisi Murat Ceylan sunucu , Murat Arkın söyledi :) İkincisi Ramazan hiçte iyi niyetli bir insan değil barzonun hanzonun kötülüğün vicdansızlığın vücut bulmuş hali. Nagi-Ramo karaktersizlerine şimdi birde Nefise katıldı.
@Dillişah Ahhh evet yaa. Yanlis oldu. Sagol düzeltigin icin. Aynen
Ak.. demiş ki;
Ve nagihan ramazani satti bravo
tolga demiş ki;
beyza nefise ye sıktı ya la. bu kız çok fena. yolda görsem beyza yı 112 yi ararım. can berkay, sana gelince büyü artık. liseden çıkamamışsın. o kaslar bende olsa kuvvetimle dünyayı titretirdim
Nefise…. MI SAF ??? HAHAHAHA
Cerberus demiş ki;
Bu ramazan nefise ve nagihan hakketen reziller ya, nagihan hormon almaktan beyin gitmiş zaten nefise saf kan bir çingene o konuşması ağzı açık bakması felan, ramazanda köylü kurnazı cahil. Bunlara sempati duyanlar var bide çok üzücü ya sempati duyanlarda herhalde bunlar gibiler. Hakketen şu programda parkur, açlık felan bence en az zorlayıcı unsurlar esas zorluk bu tip insanlar ile yarım yıl orda yaşamak zorunda kalmak bu zorluğun üstüne açlık ve parkur felan ekleniyor zor dayanılır ben kesin diskalifiye olurdum katılsam birine söver bi lavukla kavga eder gönderilirdim :D
Ramazan aslinda iyi niyetinin kurbani, nagihan ve nefise hatta beyza gibi sinsi fena degil Bence kullaniyorlar Ramoyu acidim ona :/
can demiş ki;
Nefiseyi bu hafta paspas yaptılar.Nagihan gidip ramazanı yazdı.Sonra yenilince ağlayıp zırlıyor.Cana ettiğin lafların yarısını nefiseye edemedin.Onun performansı candan farksız olmasına rağmen sesin çıkmadı.
Daha Fazla Yorum