logo

Survivor 2026 123.Bölüm 16 Mayıs izle

Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 123.Bölüm izle Full 16 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 16/05/2026
deniz demiş ki;
22.21 de bir hata yapılmış nobre mavi olmuştu ve tekrar çevirmişti burda nefiseyi mavi göstermişler
1 ay önce
1   0   Cevapla

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


kenan demiş ki;
ilk eleme adayi kim nefisenin takimindan
1 ay önce
1   3   Cevapla

BaLINA KEYFI demiş ki;
BaLINA Yiyip icip kabina sigmamaya da basladi. tum oyun kurallari onun zevkine gore degisebiliyor aninda. Sortuna sigmiyor, roportajinda karni tam bir tekerlek simidi oluyor. Bu oyunu begenmedim, oynamayacagim, bunu begendim, yuruyerek gelecegim, yenilip, gulecegim. bu kapasitesizligimle bir de utanmadan herkese taktik verecegim . diyor, hay hay tabi sen nasil emredersen deyip, ACUR BaLINA sina istedigi sartlari aninda olusturuveriyor. Utanma, mahcubiyet olmayinca boyle bir rezillik cikiyor ortaya. Bu senr Survivor son bile olabilir. Acur Rezil etti programi.
1 ay önce
40   0   Cevapla

gokhan demiş ki;
nagihan 16 oyundur arka arkaya kazanıyor.
1 ay önce
126   6   Cevapla
  1 Cevap
Chivasregal7 demiş ki;
Nefise harici rakibi yok 6. Kere Survivor’a katılıyor bırakta alsın artık
1 ay önce
2   30   Cevapla

Şefim demiş ki;
Denizin tabiki motivasyonu olmaz. Kırmızı full kaybederse Linaya elenecek çünkü Hala Acun oylamayı kaldırmadığı için Osmancan Seda ve şimdi Denizin hakkına girecek. Lina oyuna bile çıkmıyor artık. Ama Acun sistem çok iyi oylama süper demeye devam ediyor. Birde utanmadan Denize finale gidebilirsin demişti. Murat Arkın bu zamana kadar kalmasıda büyük başarı. Adam herkese psikolojik danışmanlık yapa yapa kendisini olabilecek en üst yere kadar götürdü. Sevdi Survivoru arada Ramazandan bile sayı alıyordu. Haftaya karışık kadın erkek oynarlar büyük ihtimal. Zamanı geldi
1 ay önce
75   20   Cevapla
  1 Cevap
İtülmüş demiş ki;
Milletin aklı başına gelmiştir linaya oy veren olmaz artık sms e deniz ile Lina kalsa Lina veda eder bundan eminim. Ama sms ın de dediğin gibi kalkması lazım artık
1 ay önce
8   1   Cevapla

Ak.. demiş ki;
Acun’un bu Lina Balibok sevdası ne zaman bitecek acaba? Finale 3-4 kala yapılanlar tam bir rezillik
1 ay önce
111   23   Cevapla

Stannis Baratheon demiş ki;
Ah Ramazan ah yine iyi takıma düştün yırttın yine potadan. Ne şanslı adamsın ama merak etme sonuna kadar böyle gitmeyecek. Ayrıca nefise yeter kardedşim bu erkek düşkünlüğü bu nasıl bi libido
1 ay önce
81   411   Cevapla
  2 Cevap
Ak.. demiş ki;
Dûstün derken.. nobre 1 Nagihani 2 ramazani secti? Neden acaba diye bir düsün cahilligi hassetligi biraktigin an Belki kör olmaktan cika Bilirsin kiskaaaanc ;)
1 ay önce
99   31   Cevapla
Stannis Baratheon demiş ki;
@Ak.. :)))) hahagsvshs
1 ay önce
5   11   Cevapla

....... demiş ki;
hem nobre yok hem lina şuursuzu var takım da tabiki de kaybedecek :d boşa düşünüp bahaneler üretmeyin görüyoruz zaten.
1 ay önce
64   1   Cevapla

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


ftunc demiş ki;
Ben anlamadım Lina neden nefisenin takımına gitti. Sona o kalmıştı ve seçme sırası nobredeydi ??
1 ay önce
7   50   Cevapla
  4 Cevap
Seda demiş ki;
Baris ruhu gitti ya ondan, anlamadinmmi? Her takim 1 fazla
1 ay önce
106   1   Cevapla
Mustafa demiş ki;
başlangıçta hep kız alsaydı lina nobrenin takımında olurdu. stratejik hata yaptı :))
1 ay önce
2   29   Cevapla
Seda demiş ki;
@Mustafa Pardon da Lina yi Kim ister sence bir 70 yasinda teyze bile ondan daha becerikli.. sadece Acuruuun sevgilli Balinasiiii o insan olarak sayiliyormu sence ki.. yani hata falan degil HAHAHAHAHAH
1 ay önce
9   0   Cevapla
ftunc demiş ki;
@Seda Güzel kardeşim barışla ne alakası var? Sona Lina kaldığında her iki takımda 5 kişiydi. Seçme sırası nobrede kalmıştı. Otomatik oraya gecmeliydi ama Survivor prodüksiyonu birşeylere net kurallar koymayarak kazananı belirlemeye çalışıyor işte.
1 ay önce
1   2   Cevapla

Mustafa demiş ki;
ne hikmetse lina nagihan ve ramazanın takımına denk gelmiyor. sanki kurgulanmış gibi
1 ay önce
7   73   Cevapla

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.

  6 Cevap
Seda demiş ki;
Biraz aklini kullanirmisin lūtfen, hani kaptan seviyor ya HANIII :D
1 ay önce
69   3   Cevapla
Mustafa demiş ki;
@Seda takımda nobre yok lina yı karşıya göndermek için strateji yapabilirdi fazla kadın alarak. en azından ramo ve nagiye psikolojik tehdit oluştururdu
1 ay önce
2   34   Cevapla
noname demiş ki;
@Seda takımda nobre olmayacak ve lina olacak. asıl sen biraz aklını kullan sana. fazla kadın alarak linayı karşıya gönderebilirdi :D
1 ay önce
2   42   Cevapla
Seda demiş ki;
@noname Yaaaa HEEE HEEEE, LINAAAA KIM? Lina Kim Kim yani o Kim ? Yarisiyormu ??? Hahahaha Tabikide nobre istemiyor Linossssbokusuuuu
1 ay önce
7   0   Cevapla
survivor demiş ki;
@noname Bu kız nikli botu fazla takma. 3 kuruşluk zekası ile rasgele tuşlara basıp yorum atıyor bebe :D
1 ay önce
2   14   Cevapla
NONAMEIT demiş ki;
@survivor Gerçekten acınacak bir haldesin. Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veriyorsun, sabah akşam buradasın. Sevmediğin ya da onaylamadığın herkese aynı şeyleri söyleyip duruyorsun. Ama istersen sana bunu kanıtlayabilirim tabii bunun için gerçek bir mail adresi vermen lazim :) Cidden çok kötü bir durumdasın ve sana acıyorum. Kendi kendine yazıp cevap vermek normal bir davranış değil, umarım en kısa zamanda profesyonel destek alırsın. Hem senin hem de ailen adına üzülüyorum.Bir de sen “ KADINSIN “ bunun icin senin adina daha da bir üzgünüm. Umarım bir kadın olarak ailenden ya da çevrenden yardım istersin. Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veren kişiye ne denir, biliyor musun?
1 ay önce
0   0   Cevapla

Daha Fazla Yorum
Yorum Yap



Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler