Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 123.Bölüm izle Full 16 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 16/05/2026
BaLINA KEYFI demiş ki; BaLINA Yiyip icip kabina sigmamaya da basladi. tum oyun kurallari onun zevkine gore degisebiliyor aninda. Sortuna sigmiyor, roportajinda karni tam bir tekerlek simidi oluyor. Bu oyunu begenmedim, oynamayacagim, bunu begendim, yuruyerek gelecegim, yenilip, gulecegim. bu kapasitesizligimle bir de utanmadan herkese taktik verecegim . diyor, hay hay tabi sen nasil emredersen deyip, ACUR BaLINA sina istedigi sartlari aninda olusturuveriyor. Utanma, mahcubiyet olmayinca boyle bir rezillik cikiyor ortaya. Bu senr Survivor son bile olabilir. Acur Rezil etti programi.
Şefim demiş ki; Denizin tabiki motivasyonu olmaz. Kırmızı full kaybederse Linaya elenecek çünkü Hala Acun oylamayı kaldırmadığı için Osmancan Seda ve şimdi Denizin hakkına girecek. Lina oyuna bile çıkmıyor artık. Ama Acun sistem çok iyi oylama süper demeye devam ediyor. Birde utanmadan Denize finale gidebilirsin demişti. Murat Arkın bu zamana kadar kalmasıda büyük başarı. Adam herkese psikolojik danışmanlık yapa yapa kendisini olabilecek en üst yere kadar götürdü. Sevdi Survivoru arada Ramazandan bile sayı alıyordu. Haftaya karışık kadın erkek oynarlar büyük ihtimal. Zamanı geldi
İtülmüş demiş ki;
Milletin aklı başına gelmiştir linaya oy veren olmaz artık sms e deniz ile Lina kalsa Lina veda eder bundan eminim. Ama sms ın de dediğin gibi kalkması lazım artık
Stannis Baratheon demiş ki; Ah Ramazan ah yine iyi takıma düştün yırttın yine potadan. Ne şanslı adamsın ama merak etme sonuna kadar böyle gitmeyecek. Ayrıca nefise yeter kardedşim bu erkek düşkünlüğü bu nasıl bi libido
Ak.. demiş ki;
Dûstün derken.. nobre 1 Nagihani 2 ramazani secti? Neden acaba diye bir düsün cahilligi hassetligi biraktigin an Belki kör olmaktan cika
Bilirsin kiskaaaanc ;)
Seda demiş ki;
@Mustafa Pardon da Lina yi Kim ister sence bir 70 yasinda teyze bile ondan daha becerikli.. sadece Acuruuun sevgilli Balinasiiii o insan olarak sayiliyormu sence ki.. yani hata falan degil HAHAHAHAHAH
ftunc demiş ki;
@Seda Güzel kardeşim barışla ne alakası var? Sona Lina kaldığında her iki takımda 5 kişiydi. Seçme sırası nobrede kalmıştı. Otomatik oraya gecmeliydi ama Survivor prodüksiyonu birşeylere net kurallar koymayarak kazananı belirlemeye çalışıyor işte.
Mustafa demiş ki;
@Seda takımda nobre yok lina yı karşıya göndermek için strateji yapabilirdi fazla kadın alarak. en azından ramo ve nagiye psikolojik tehdit oluştururdu
NONAMEIT demiş ki;
@survivor Gerçekten acınacak bir haldesin. Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veriyorsun, sabah akşam buradasın. Sevmediğin ya da onaylamadığın herkese aynı şeyleri söyleyip duruyorsun. Ama istersen sana bunu kanıtlayabilirim tabii bunun için gerçek bir mail adresi vermen lazim :) Cidden çok kötü bir durumdasın ve sana acıyorum. Kendi kendine yazıp cevap vermek normal bir davranış değil, umarım en kısa zamanda profesyonel destek alırsın. Hem senin hem de ailen adına üzülüyorum.Bir de sen “ KADINSIN “ bunun icin senin adina daha da bir üzgünüm. Umarım bir kadın olarak ailenden ya da çevrenden yardım istersin.
Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veren kişiye ne denir, biliyor musun?
22.21 de bir hata yapılmış nobre mavi olmuştu ve tekrar çevirmişti burda nefiseyi mavi göstermişler
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
kenan demiş ki;
ilk eleme adayi kim nefisenin takimindan
BaLINA KEYFI demiş ki;
BaLINA Yiyip icip kabina sigmamaya da basladi. tum oyun kurallari onun zevkine gore degisebiliyor aninda. Sortuna sigmiyor, roportajinda karni tam bir tekerlek simidi oluyor. Bu oyunu begenmedim, oynamayacagim, bunu begendim, yuruyerek gelecegim, yenilip, gulecegim. bu kapasitesizligimle bir de utanmadan herkese taktik verecegim . diyor, hay hay tabi sen nasil emredersen deyip, ACUR BaLINA sina istedigi sartlari aninda olusturuveriyor. Utanma, mahcubiyet olmayinca boyle bir rezillik cikiyor ortaya. Bu senr Survivor son bile olabilir. Acur Rezil etti programi.
gokhan demiş ki;
nagihan 16 oyundur arka arkaya kazanıyor.
Nefise harici rakibi yok 6. Kere Survivor’a katılıyor bırakta alsın artık
Şefim demiş ki;
Denizin tabiki motivasyonu olmaz. Kırmızı full kaybederse Linaya elenecek çünkü Hala Acun oylamayı kaldırmadığı için Osmancan Seda ve şimdi Denizin hakkına girecek. Lina oyuna bile çıkmıyor artık. Ama Acun sistem çok iyi oylama süper demeye devam ediyor. Birde utanmadan Denize finale gidebilirsin demişti. Murat Arkın bu zamana kadar kalmasıda büyük başarı. Adam herkese psikolojik danışmanlık yapa yapa kendisini olabilecek en üst yere kadar götürdü. Sevdi Survivoru arada Ramazandan bile sayı alıyordu. Haftaya karışık kadın erkek oynarlar büyük ihtimal. Zamanı geldi
Milletin aklı başına gelmiştir linaya oy veren olmaz artık sms e deniz ile Lina kalsa Lina veda eder bundan eminim. Ama sms ın de dediğin gibi kalkması lazım artık
Ak.. demiş ki;
Acun’un bu Lina Balibok sevdası ne zaman bitecek acaba? Finale 3-4 kala yapılanlar tam bir rezillik
Stannis Baratheon demiş ki;
Ah Ramazan ah yine iyi takıma düştün yırttın yine potadan. Ne şanslı adamsın ama merak etme sonuna kadar böyle gitmeyecek. Ayrıca nefise yeter kardedşim bu erkek düşkünlüğü bu nasıl bi libido
Dûstün derken.. nobre 1 Nagihani 2 ramazani secti? Neden acaba diye bir düsün cahilligi hassetligi biraktigin an Belki kör olmaktan cika Bilirsin kiskaaaanc ;)
@Ak.. :)))) hahagsvshs
....... demiş ki;
hem nobre yok hem lina şuursuzu var takım da tabiki de kaybedecek :d boşa düşünüp bahaneler üretmeyin görüyoruz zaten.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
ftunc demiş ki;
Ben anlamadım Lina neden nefisenin takımına gitti. Sona o kalmıştı ve seçme sırası nobredeydi ??
Baris ruhu gitti ya ondan, anlamadinmmi? Her takim 1 fazla
başlangıçta hep kız alsaydı lina nobrenin takımında olurdu. stratejik hata yaptı :))
@Mustafa Pardon da Lina yi Kim ister sence bir 70 yasinda teyze bile ondan daha becerikli.. sadece Acuruuun sevgilli Balinasiiii o insan olarak sayiliyormu sence ki.. yani hata falan degil HAHAHAHAHAH
@Seda Güzel kardeşim barışla ne alakası var? Sona Lina kaldığında her iki takımda 5 kişiydi. Seçme sırası nobrede kalmıştı. Otomatik oraya gecmeliydi ama Survivor prodüksiyonu birşeylere net kurallar koymayarak kazananı belirlemeye çalışıyor işte.
Mustafa demiş ki;
ne hikmetse lina nagihan ve ramazanın takımına denk gelmiyor. sanki kurgulanmış gibi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Biraz aklini kullanirmisin lūtfen, hani kaptan seviyor ya HANIII :D
@Seda takımda nobre yok lina yı karşıya göndermek için strateji yapabilirdi fazla kadın alarak. en azından ramo ve nagiye psikolojik tehdit oluştururdu
@Seda takımda nobre olmayacak ve lina olacak. asıl sen biraz aklını kullan sana. fazla kadın alarak linayı karşıya gönderebilirdi :D
@noname Yaaaa HEEE HEEEE, LINAAAA KIM? Lina Kim Kim yani o Kim ? Yarisiyormu ??? Hahahaha Tabikide nobre istemiyor Linossssbokusuuuu
@noname Bu kız nikli botu fazla takma. 3 kuruşluk zekası ile rasgele tuşlara basıp yorum atıyor bebe :D
@survivor Gerçekten acınacak bir haldesin. Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veriyorsun, sabah akşam buradasın. Sevmediğin ya da onaylamadığın herkese aynı şeyleri söyleyip duruyorsun. Ama istersen sana bunu kanıtlayabilirim tabii bunun için gerçek bir mail adresi vermen lazim :) Cidden çok kötü bir durumdasın ve sana acıyorum. Kendi kendine yazıp cevap vermek normal bir davranış değil, umarım en kısa zamanda profesyonel destek alırsın. Hem senin hem de ailen adına üzülüyorum.Bir de sen “ KADINSIN “ bunun icin senin adina daha da bir üzgünüm. Umarım bir kadın olarak ailenden ya da çevrenden yardım istersin. Kendi kendine yazıp kendi kendine cevap veren kişiye ne denir, biliyor musun?
Daha Fazla Yorum