Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 137.Bölüm izle Full 30 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 30/05/2026
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Tarafsız demiş ki; Ramazan nobre oyunu gerçekten en iyisiydi final tadındaydı 6 şar defa birbirlerini yendiler muhtemelen nobrenin yanın daki diğer finalist Ramazan olur nagiyi nefiseyi çok rahat eler ramazan. Nefise çok hızlı olmasının ekmeğini yiyor nagihan bitirici ama baskı karşısında heyacan yapıp atışını bozuyor final de kaydeder bu 2 kız.
TheEnd demiş ki; Şu çirkin,erkek manyaği,şişik dudak,mız mız yapan nefise"nin herşeyimi itici olur Allah aşkına,şampiyon nobre yüre be kim tutar seni..
Şefim demiş ki; MızMız Nagihan bireysel gelsin diye ağlıyordu şimdi düello sonrası niye takım oyunu yok diyor. Bir insan sürekli mi bahane üretir. Bahane Nefise hayret Canı suçlamadı bu sefer. Can gitti halen daha mavi takım röportajlarda Cana sallıyor. Siz ne çirkin insanlarsınız yuh yani. Yorgun Nobrenin yenilme şansı varmış. Nagihanın küçğk halka ile lobut devirmesi müthiş. Nobreyi bir atışta yenme şansı ilk defa ortaya çıktı. Sürekli başkalarını suçlayan bahane bulan bu iki kadın Nefise ve Nagihan bu özellikleri yüzünden şampiyon olmaya yakışmıyor ve olamayacaklar.
Yorumcu808 demiş ki; Böyle mücadele bekliyoruz işte lina Beyza can bayhan gibi çer çöp istemiyoruz başa baş mücadele olması lazım burası survivor ne izlediğimizi bilelim. Pembe diziye çevirmeyin programı
asdfasd demiş ki;
istemiyorsunda onlari tutan bunlara oy verenlerdi iste beyza gibi duygu somurusu kasan kisi 6 ay programda kaldi saka gibi herseyi sahte
Nagihan El-Barzo demiş ki; Nagi yine yenilince (pardon ezilince) başladı yine oyuna sallamaya , prodüksiyon suçlu zaten hep.. Mazeret üretmek ,kavga etmek ve takımın moralini bozmaktan başka birşey bilmeyen iğrenç bir mahlukatsın tek kol tek bacak tek hücreli Nagi..
adam herşeyi ile hak ediyor duruş performans karakter tanıtımda yazmıştım aylar önce nobre final koltuğunda
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Tarafsız demiş ki;
Ramazan nobre oyunu gerçekten en iyisiydi final tadındaydı 6 şar defa birbirlerini yendiler muhtemelen nobrenin yanın daki diğer finalist Ramazan olur nagiyi nefiseyi çok rahat eler ramazan. Nefise çok hızlı olmasının ekmeğini yiyor nagihan bitirici ama baskı karşısında heyacan yapıp atışını bozuyor final de kaydeder bu 2 kız.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
alberto demiş ki;
NOBRE Sampiyon!!!!!!.. Aglak cirkef nagi cirkef hanzo ramo
TheEnd demiş ki;
Şu çirkin,erkek manyaği,şişik dudak,mız mız yapan nefise"nin herşeyimi itici olur Allah aşkına,şampiyon nobre yüre be kim tutar seni..
Şefim demiş ki;
MızMız Nagihan bireysel gelsin diye ağlıyordu şimdi düello sonrası niye takım oyunu yok diyor. Bir insan sürekli mi bahane üretir. Bahane Nefise hayret Canı suçlamadı bu sefer. Can gitti halen daha mavi takım röportajlarda Cana sallıyor. Siz ne çirkin insanlarsınız yuh yani. Yorgun Nobrenin yenilme şansı varmış. Nagihanın küçğk halka ile lobut devirmesi müthiş. Nobreyi bir atışta yenme şansı ilk defa ortaya çıktı. Sürekli başkalarını suçlayan bahane bulan bu iki kadın Nefise ve Nagihan bu özellikleri yüzünden şampiyon olmaya yakışmıyor ve olamayacaklar.
Yorumcu808 demiş ki;
Böyle mücadele bekliyoruz işte lina Beyza can bayhan gibi çer çöp istemiyoruz başa baş mücadele olması lazım burası survivor ne izlediğimizi bilelim. Pembe diziye çevirmeyin programı
istemiyorsunda onlari tutan bunlara oy verenlerdi iste beyza gibi duygu somurusu kasan kisi 6 ay programda kaldi saka gibi herseyi sahte
kedaxx demiş ki;
Nefisecim, tebrikler! Harikasın! Eline ayağına sağlık! Seni izlemek bir zevkti! Gerçek şampiyonsun! ✨
Aynı survivoru izliyor muyuz? Kaybetti de))
Nagihan El-Barzo demiş ki;
Nagi yine yenilince (pardon ezilince) başladı yine oyuna sallamaya , prodüksiyon suçlu zaten hep.. Mazeret üretmek ,kavga etmek ve takımın moralini bozmaktan başka birşey bilmeyen iğrenç bir mahlukatsın tek kol tek bacak tek hücreli Nagi..
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Sasha demiş ki;
Insallah Nagi kazanir sembolu kraliçe mommy big boss
Allah nasip etmez böyle bir mahlukata , etmedi de..
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
asdfad demiş ki;@Nagi etmiyecekte 5 defa daha gelsin boyle karakterle samp olamaz