Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 121.Bölüm izle Full 14 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 14/05/2026
Son Tanri demiş ki; ACUN konuşacak başka birşey bulamayınca MAVİ takıma yazıklar olsun diyorsun. Asıl sana yazıklar olsun.Para için haketmeyen yaratıkları SMS le oyunda tutuyorsun.Senin SMSninn...
Sam demiş ki; Acun sen demedin mi gecen hafta survivor sadece parkurdan ibaret degil diye, demekki sen mavi takimi tuzaga dusurdun sen oldum olasi kirmizi takimi tutuyorsun ve dunyanin en adaletsiz insanisin senden nefret ediyorum paran var diye adam olamassin senin paran yerin dibine gittsin sana paran icin kul olanlari da kiniyorum
survivor demiş ki;
@NahigaN Onu hatırlatmasaydın iyiydi. İlk sezondaki halini gördüğümde uykularım kaçıyor :D Birde o tip ile kıskanıyorsun kıızm diyordu Tuğba Özay"a :D.
Geçen seneki jet ski ödülünde Yunus Emre onu ikiye bölecekti de zor kurtuldu :D
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
Rays - kullanıcısına cevap veriyorsunuz
Mustafa demiş ki; Sercan, Nagihan ve Nefise nin seyirciye kötü görünürmüyüm korkusu yok zaten. Dilediği şeyleri söyleyebiliyorlar, kime neyi anlatmaya çalışıyorsun sen acun bey ? :)
TheEnd demiş ki;
Bu mavi takımı zaten sevmezdim iticiydi ve oraya Sercan ve nifiş geçince daha bi itici oldular .. mağra adamı hırsız ramoş,çirkef kadın manyagi servo ve çirkin erkek fizikli erkek delisi şisme dudaklı igrenc kadın nefişe.. fragmanda bile bahane nagi hırsız hanzo ramoşa senin yaptığın ne ada da diyor çalmak diyor oda ..insanın kendisini hırsız bilmesi kadar iyi bişey yok...barışa o kadar haksızlık etti bide...
ACUN konuşacak başka birşey bulamayınca MAVİ takıma yazıklar olsun diyorsun. Asıl sana yazıklar olsun.Para için haketmeyen yaratıkları SMS le oyunda tutuyorsun.Senin SMSninn...
Son Tanri demiş ki;
BEYZA ve LNA akşama kadar ağzınıza kürekle vurmak istiyorum.
Sam demiş ki;
Acun sen demedin mi gecen hafta survivor sadece parkurdan ibaret degil diye, demekki sen mavi takimi tuzaga dusurdun sen oldum olasi kirmizi takimi tutuyorsun ve dunyanin en adaletsiz insanisin senden nefret ediyorum paran var diye adam olamassin senin paran yerin dibine gittsin sana paran icin kul olanlari da kiniyorum
Şiirden adam demiş ki;
Nagi çok güzel takım kurdu 4 oyun 4 galibiyet süper hafta geçti barış içinde çok geçmiş olsun
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
survivor demiş ki;
Eşşek suralı Nagi milyonları önünde her konsey azar işitmeye doymadın :D.
Estetik yaptırmadan önce erkek güzeliydi şimdi en azından eşeğe benzedi daha iyi :)
@NahigaN Onu hatırlatmasaydın iyiydi. İlk sezondaki halini gördüğümde uykularım kaçıyor :D Birde o tip ile kıskanıyorsun kıızm diyordu Tuğba Özay"a :D. Geçen seneki jet ski ödülünde Yunus Emre onu ikiye bölecekti de zor kurtuldu :D
Omer demiş ki;
ŞU LİNA UTANMADAN NASIL DİĞER OYUNCULARI ELEŞTİRİYOR UTANMADAN BUNA KİM MİKROFON UZATIYOR KORUMASİN KİM OLDUĞU İYİCENE BELLİ OLDU
Omer demiş ki;
SURVİVOR TARİHİNİN GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK OYUNCUSU LİNAAAAA BÖYLE BİR PERFONMAZ HİÇ GÖRÜLMEDİ BUGÜNE KADAR
Ak.. demiş ki;
Bye bye Baris. Tam olarak Illahi Adalet, cünkü Acun bile kurtaramadi. adaletsiz Acun! Parayla satin alamayacagin sey iste Illahi Adalettir
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Ak… demiş ki;
EEEE niye savasdi ozaman mavi takim ? Bosu bosuna
Bosver . et gitsin . Baris gitti ya sen ona bak. Cok güzel oldu bu sekil CAN&NOBRE savas micak, KURTULDUK BARIS YOKSUNUNDAN
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
Mustafa demiş ki;
Sercan, Nagihan ve Nefise nin seyirciye kötü görünürmüyüm korkusu yok zaten. Dilediği şeyleri söyleyebiliyorlar, kime neyi anlatmaya çalışıyorsun sen acun bey ? :)
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Bu mavi takımı zaten sevmezdim iticiydi ve oraya Sercan ve nifiş geçince daha bi itici oldular .. mağra adamı hırsız ramoş,çirkef kadın manyagi servo ve çirkin erkek fizikli erkek delisi şisme dudaklı igrenc kadın nefişe.. fragmanda bile bahane nagi hırsız hanzo ramoşa senin yaptığın ne ada da diyor çalmak diyor oda ..insanın kendisini hırsız bilmesi kadar iyi bişey yok...barışa o kadar haksızlık etti bide...
NE GÜZEL ISTE, - FAKE DEGILLER ;)))
Daha Fazla Yorum