Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 120.Bölüm izle Full 13 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 13/05/2026
İsimsiz demiş ki; Ya arkadaşlar Allah rızası için bu Lina nekadar boş bi insan bu Lina nasıl geçmiş elemeri ben anlamıyorum elemeler diyarında yüzlerce insan elenmiş Lina geçmiş siz inanıyor musunuz?
easy demiş ki; İlahı adalet böyle bir şey işte.Ramazana ödül cezası aldırıp, kötü kadroyu bilerek kurup nobre ve canın hakkını yiyen barışın parmağı ramazanla oynadığı oyunda kırılıyor.
TheEnd demiş ki;
O mağara adamı konuşmayı bilmeyen hırsız egolu karaktersiz ramoşkil az bile ceza aldı.Bence 10 ödül ceza almalıydı boş gereksiz insan..daha nagiyle hırsızlık yapmisdi ona ceza vercem dedi acuş onu bile vermedi..bu dağ ayısı yarışmada olmayı hiç hak etmiyor...
Mügis demiş ki;
@TheEnd Kim hak ediyor beceriksis Lina?? beceriksiz 4 senedir takim arkadaslarinin yemeklerini yutan ölü gibi zibaran BARISMI? Kim… Tabikide Ramazan, cünkü bir ise yariyor ve nobre den sonra 2 sirada geliyor unuttunmu ?
can demiş ki; Sembol oyunu boşuna oynanıyor.Tamamen yayın süresini doldurmak için yapılmış
Sedanın o kadar sembolü vardı ne oldu ? Lina devam ediyor seda elendi :)
Ak.. demiş ki;
O sembol oyunları son sezonlarda olduğu gibi bireysele dönünce, yani kadın ve erkek yarışmacılar birlikte oynayınca gerçekten çok anlamsız ve adaletsiz oluyor. Tıpkı SMS oylamaları gibi… Bu konuda sana kesinlikle hak veriyorum
şiirden adam demiş ki; bu seferkı oyun çok güzeldi izleyici olarak heyeacanlı oluyor mavi takım kazandığı için mutluyum ama nobreye üzüldüm adam hiç oyun kaybetmiyor gerçekten helal olsun
Stannis Baratheon demiş ki; part 6 dakika 15.08 i açın ve o çok beğendiğiniz ramazanın ettiği küfüre bakın. Kadınlara saygılı davranan (sözde) ramazan efendinin 2 kadının dibinde ettiği lafa bakın
Seda demiş ki;
Küfür etmiyor. Deniz baris ile takim oldu olali kendinde degil. En iyi anlasdigi sercan ile bile , herkeze saldiriyor sercana bile.. bos bos iftira atmayin. Cok sevdigin barisi konusalim istersen. Sevgilisini dovüp Eve kapatdigi zamani ? Iftiracisiniz. Iyi oyuncu diye
can demiş ki;
Ne var küfürde ? Serenay diğer kadınlar ne küfürler etmedi mi ?
Sanki kimse küfür etmiyormuş gibi küfürü anormal görüyorsun :)
Tribünlerde bile binlerce insan kadın çocuk dinlemeden ana,bacı küfür ediyor.
Yani geçelim bu boş muhabbetleri.
Ak.. demiş ki;
@can Boşver, zaten iki kişiler yazıp yazıp dursunlar. Zaten hayatları yok, arkadaşları yok, aileleri zamanları bol. Biz adaletli olanlar dislike atıp dursunlar :D Düşünsene, biz 2 dakika yorum yazıyoruz, onlar ise burada bütün gün oturuyorlar. Ama ağzına sağlık Wallah adaletli yorumlar yapıyorsun.. Haklisin
Stannis Baratheon demiş ki;
@Seda 2.36.50 yi aç bakalım sen kim olursun da bana iftiracı diyebilirsin ya da işitme engellisin sanırım gayet de net şekilde duyuluyor.
HAHAHA demiş ki; Denizin Linaya “ gel teyze “ diyip de koluna girmesi, ve biyik alti baska yere gülmesi. HAHAHA AYYYSSS NE GÜLDÜM YA. BaLinos Teyze :))))
Ya arkadaşlar Allah rızası için bu Lina nekadar boş bi insan bu Lina nasıl geçmiş elemeri ben anlamıyorum elemeler diyarında yüzlerce insan elenmiş Lina geçmiş siz inanıyor musunuz?
easy demiş ki;
İlahı adalet böyle bir şey işte.Ramazana ödül cezası aldırıp, kötü kadroyu bilerek kurup nobre ve canın hakkını yiyen barışın parmağı ramazanla oynadığı oyunda kırılıyor.
YESSSS <3 Adaletsizligin karsisinda acun bile Illahi adaleti durduramaz iste.
Ama bakalim kirildimi.. cünkü hep kendini yerlere atmakla mesur bu da mi oyun.?
O mağara adamı konuşmayı bilmeyen hırsız egolu karaktersiz ramoşkil az bile ceza aldı.Bence 10 ödül ceza almalıydı boş gereksiz insan..daha nagiyle hırsızlık yapmisdi ona ceza vercem dedi acuş onu bile vermedi..bu dağ ayısı yarışmada olmayı hiç hak etmiyor...
@TheEnd Kim hak ediyor beceriksis Lina?? beceriksiz 4 senedir takim arkadaslarinin yemeklerini yutan ölü gibi zibaran BARISMI? Kim… Tabikide Ramazan, cünkü bir ise yariyor ve nobre den sonra 2 sirada geliyor unuttunmu ?
Ak.. demiş ki;
Harika bir oyundu :)
can demiş ki;
Sembol oyunu boşuna oynanıyor.Tamamen yayın süresini doldurmak için yapılmış Sedanın o kadar sembolü vardı ne oldu ? Lina devam ediyor seda elendi :)
O sembol oyunları son sezonlarda olduğu gibi bireysele dönünce, yani kadın ve erkek yarışmacılar birlikte oynayınca gerçekten çok anlamsız ve adaletsiz oluyor. Tıpkı SMS oylamaları gibi… Bu konuda sana kesinlikle hak veriyorum
şiirden adam demiş ki;
bu seferkı oyun çok güzeldi izleyici olarak heyeacanlı oluyor mavi takım kazandığı için mutluyum ama nobreye üzüldüm adam hiç oyun kaybetmiyor gerçekten helal olsun
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
fellas demiş ki;
Barış bunları yenemiyorsan elen git bence.
Stannis Baratheon demiş ki;
part 6 dakika 15.08 i açın ve o çok beğendiğiniz ramazanın ettiği küfüre bakın. Kadınlara saygılı davranan (sözde) ramazan efendinin 2 kadının dibinde ettiği lafa bakın
Küfür etmiyor. Deniz baris ile takim oldu olali kendinde degil. En iyi anlasdigi sercan ile bile , herkeze saldiriyor sercana bile.. bos bos iftira atmayin. Cok sevdigin barisi konusalim istersen. Sevgilisini dovüp Eve kapatdigi zamani ? Iftiracisiniz. Iyi oyuncu diye
Ne var küfürde ? Serenay diğer kadınlar ne küfürler etmedi mi ? Sanki kimse küfür etmiyormuş gibi küfürü anormal görüyorsun :) Tribünlerde bile binlerce insan kadın çocuk dinlemeden ana,bacı küfür ediyor. Yani geçelim bu boş muhabbetleri.
@can Boşver, zaten iki kişiler yazıp yazıp dursunlar. Zaten hayatları yok, arkadaşları yok, aileleri zamanları bol. Biz adaletli olanlar dislike atıp dursunlar :D Düşünsene, biz 2 dakika yorum yazıyoruz, onlar ise burada bütün gün oturuyorlar. Ama ağzına sağlık Wallah adaletli yorumlar yapıyorsun.. Haklisin
@Seda 2.36.50 yi aç bakalım sen kim olursun da bana iftiracı diyebilirsin ya da işitme engellisin sanırım gayet de net şekilde duyuluyor.
@Stannis Baratheon OBJEKTIF…..!!!!
HAHAHA demiş ki;
Denizin Linaya “ gel teyze “ diyip de koluna girmesi, ve biyik alti baska yere gülmesi. HAHAHA AYYYSSS NE GÜLDÜM YA. BaLinos Teyze :))))
Omer demiş ki;
LİNA LİNA YİNE YIRTIN PARKURLARI MUHTEŞEM SAYILARINLA RAKİPLERİNE GÖZ DAGI VERDİN YİNE. MUHTEŞEM BİR SURVİVORSİN SENİN GİBİ RAKİPLERİNE 1 OYUN DAHİ VERMEYEN SURVİVOR GELMEZ BU OYİNLARA TEK RAKİPSİZ ŞAMPİYON SUNNNNNN
Omer demiş ki;
İLAHİ ADALETTTTTTTT.
Aynen , bravo ! Senin ile herzaman hem fikirim. THANK U KARMA!! :/
Daha Fazla Yorum