Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 119.Bölüm izle Full 12 Mayıs tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 12/05/2026
İsimsiz demiş ki; Son derece efendi ymiş Barış? Ya Acun bırak bu işleri sende biliyorsun fesat ve içten pazarlıklı olduğunu. Katıldığı her sezon erzak caliyo bu Zürafa neyini koruyon sen bunların Barışı bı yandan Linayi bı yandan koruyup duruyorsun birka artık reytinglerin düşmeye başladı
can demiş ki; Oylama olduğu sürece bu yarışmada daha çok kişinin hakkı yenilir.
Barış strateji yapmadım diyor ama çakal stratejinin kralını yaptı.
Oylamasına güvendiği için dokunulmazlıkları kaybetsem bile elenmem dedi.
Es kaza dokunulmazlık kazanırsak oylamada ramazan,sercan yada murattan birini elerim dedi.Kendi egosu,kibri yüzünden nobre ve can duello oynayacak.%99 can elenecek.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Koan demiş ki; Milet ne salak ya vallah hem yarismacilar hem yazanlar olm acik acik beli iste kendini bir hafta daha orda kalabilrsin diye yapti iste kaybderlerse oylamadan cikar ama nobreyi deyil murati alsaydi daha zekice olurdu
Kendin3 gore strateji yapmis iste daha ne Kaplan istedigini yapar
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
survivor demiş ki; Acun abi"nin ağzına sağlık. Efendiliği siz eziklik sanıyorsunuz diye ne güzel söyledi. Şu Barzo Ramazan ile gevşek Nagihan yine g*t olup kaldılar.
TheEnd demiş ki;
Aynen öyle...Şu dünyanın boş insanı karaktersizi mağara adamı konuşmayı bilmeyen ramozkiller ve aynı şekilde at ağızlı çirkin erkek süratli erkek manyağı çok basit bi kadın olan karaktersiz nefiskos
Ak.. demiş ki;
Sizde sinsiligi efendilik mi saniyorsunuz? Baris gercek hayatin da bile igrenc. Sevgillisini dövüp Eve kapatan bir igrenc. Birde ramazana magra diyorsunuz. O esini presses gibi bakiyor.. asil magra pislik olan baris erkek Adam kadini dövermi baris tam bir ruh hastasi wallah analiz eden zaten bilir bu barisi kafayi yediniz bazilariniz hayret icerisindeyim. Sessizlik efendilik degil. Acunun ne istedigini biliyor
Ve oynuyor !
~23hsnOffa demiş ki;
@TheEnd oh ne güzel söyledin be arkadaş gördün mü herkes dogru söylediğin için seni dislike attı.İşte böyls kalırsınız salaklarr))))
abuzi demiş ki; ee ramazan"ın yaptığı hırsızlıklara ceza gelmedi ? 2 ödül barış"a ettiği laflar en az 2 ödül de o hırsızlıklarına verilmesi lazımdı. onların cezası nereye gitti ?
Ak.. demiş ki;
Aklini kullanmakta zorlaniyorsun herhalde ozaman barisa da vermek zorunda. Cünkü varosin takim arkadaslarinin hakkini calis yedigini biliyor. Ve bu her sezon olan birsey onun icin Güya laf icin 3 ceza verdi
:D biz mal degiliz ki
Acurrrr
abuzi demiş ki;
@Ak.. bana aklını kullanmakta zorlanıyorsun diyene bak :D barış"ın yaptığı şey ıspatlanmadı. mavi takımdakiler istedikleri kadar bağırsınlar kanıt yoksa ceza da yok. yapımın elinde de kanıt yok o yüzden barış"a 1 ödül bile ceza veremez ama ramazan"ınkiler yapım tarafından görülmüş farkedilmiş. o yüzden ramazan"a ceza gerekiyordu cünkü yaptığı şey kanıtlı. barış"ınkilerde ise kanıt yok. nerede kanıt ? mavi takıma kanıtınız var mı diye sordu adam var mı kanıt ? Yok.
Ak.. demiş ki;
@abuzi Hani nerde kanit.. ??? Ha ha ha komiksin Bence sen bir 4 sezon geridesin ayni zekan gibi. Roman yazma tatlim. Bir yerden sonra okunmuyor ha ha :D KANIT VAR.. onun icin diyorum dogru izle.. :D
gokhan demiş ki; kadınlara pusu kuran onları tuzağa çeken sadece yüzü güzel diye yapmadığı iğrençlik kalmayan bunlarıda kitabına yazan bir barış var. ama bizim insanımız kitap okumadığı için adamı görüntüsüyle oyluyor. bu adam nisa yı dövmedimi, kapı kilitleyip sokak ortasında tartaklamadımı? ne oldu buna kim oy veriyor?
gokhan demiş ki; birleşme sonrası oylama kalkmalıydı. barış, lina, beyza nerdeyse finale gelecek. şimdi nobre can ve barışın önünde düellodan çıkar. ama koltuğa oturup oylama ile Can elenecek bu net. ama asla adil değil. 1nci düellosunda önceki senesinde elenen barış oylama ile oraya emek veren performansını verenleri tek tek eler.... oylama vs asla olmamalı. bu yarışmanın dinamiklerine aykırı.... kim iyise o kalmalı.
Ak. demiş ki;
Gökhan wallah ne yazdiysan haklisin.
Neredeyse bile degil. Resmen finaldeler. Hadi beyza kendini gelistirmeye calisiyor. Ama ne yazikki yetmiyor. Ama Lina baris öncelikle sonra beyza ? Bu resmen adaletsizlik!!! Zaten birlesmeden sonra sms oy falan kalkacak demisti acun, ama ne oldu isine gelmedi
Ve kaldirilmadi. Bu da acunun ne kadar bos ve adaletsiz oldugu. Nasil isine geliyorsa. Zaten bu oylamanin büyük etkisi acun ve ekibi. Bunlar da oy atiyor sms göderiyor bunu unutmayin. Bence artik acuna reyting vermeyi birakmaliyiz?
Son derece efendi ymiş Barış? Ya Acun bırak bu işleri sende biliyorsun fesat ve içten pazarlıklı olduğunu. Katıldığı her sezon erzak caliyo bu Zürafa neyini koruyon sen bunların Barışı bı yandan Linayi bı yandan koruyup duruyorsun birka artık reytinglerin düşmeye başladı
can demiş ki;
Oylama olduğu sürece bu yarışmada daha çok kişinin hakkı yenilir. Barış strateji yapmadım diyor ama çakal stratejinin kralını yaptı. Oylamasına güvendiği için dokunulmazlıkları kaybetsem bile elenmem dedi. Es kaza dokunulmazlık kazanırsak oylamada ramazan,sercan yada murattan birini elerim dedi.Kendi egosu,kibri yüzünden nobre ve can duello oynayacak.%99 can elenecek.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Tugce demiş ki;
Dağ ayısı barzo Ramazan.
TUGÇE SEN RAMAZANA AYI GÖZÜYLEMİ BAKIYORSUN
Şiirden adam demiş ki;
Takımlar dengesiz oldu olan nobreye oldu yazık yani adam 6 da 6 yaptı ama potaya girdi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Koan demiş ki;
Milet ne salak ya vallah hem yarismacilar hem yazanlar olm acik acik beli iste kendini bir hafta daha orda kalabilrsin diye yapti iste kaybderlerse oylamadan cikar ama nobreyi deyil murati alsaydi daha zekice olurdu Kendin3 gore strateji yapmis iste daha ne Kaplan istedigini yapar
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
survivor demiş ki;
Acun abi"nin ağzına sağlık. Efendiliği siz eziklik sanıyorsunuz diye ne güzel söyledi. Şu Barzo Ramazan ile gevşek Nagihan yine g*t olup kaldılar.
Aynen öyle...Şu dünyanın boş insanı karaktersizi mağara adamı konuşmayı bilmeyen ramozkiller ve aynı şekilde at ağızlı çirkin erkek süratli erkek manyağı çok basit bi kadın olan karaktersiz nefiskos
HIRSİZLIGIN EFENDİLİKLE NE ALAKASI VAR TAM BİR SİNSİ KÖTÜ KALPLİ BİR İNSAN.DAHA EVVELDENDE HIRSIZLIK YAPMIŞTI NEYİNİ SAVUNUYORSUNUZ.
Sizde sinsiligi efendilik mi saniyorsunuz? Baris gercek hayatin da bile igrenc. Sevgillisini dövüp Eve kapatan bir igrenc. Birde ramazana magra diyorsunuz. O esini presses gibi bakiyor.. asil magra pislik olan baris erkek Adam kadini dövermi baris tam bir ruh hastasi wallah analiz eden zaten bilir bu barisi kafayi yediniz bazilariniz hayret icerisindeyim. Sessizlik efendilik degil. Acunun ne istedigini biliyor Ve oynuyor !
@TheEnd oh ne güzel söyledin be arkadaş gördün mü herkes dogru söylediğin için seni dislike attı.İşte böyls kalırsınız salaklarr))))
Salih demiş ki;
Ramazan tam bir mağara adamı
Onun filmi bile var izlemedin mi ? Adı : Hanzo
abuzi demiş ki;
ee ramazan"ın yaptığı hırsızlıklara ceza gelmedi ? 2 ödül barış"a ettiği laflar en az 2 ödül de o hırsızlıklarına verilmesi lazımdı. onların cezası nereye gitti ?
Aklini kullanmakta zorlaniyorsun herhalde ozaman barisa da vermek zorunda. Cünkü varosin takim arkadaslarinin hakkini calis yedigini biliyor. Ve bu her sezon olan birsey onun icin Güya laf icin 3 ceza verdi :D biz mal degiliz ki Acurrrr
@Ak.. bana aklını kullanmakta zorlanıyorsun diyene bak :D barış"ın yaptığı şey ıspatlanmadı. mavi takımdakiler istedikleri kadar bağırsınlar kanıt yoksa ceza da yok. yapımın elinde de kanıt yok o yüzden barış"a 1 ödül bile ceza veremez ama ramazan"ınkiler yapım tarafından görülmüş farkedilmiş. o yüzden ramazan"a ceza gerekiyordu cünkü yaptığı şey kanıtlı. barış"ınkilerde ise kanıt yok. nerede kanıt ? mavi takıma kanıtınız var mı diye sordu adam var mı kanıt ? Yok.
@abuzi Hani nerde kanit.. ??? Ha ha ha komiksin Bence sen bir 4 sezon geridesin ayni zekan gibi. Roman yazma tatlim. Bir yerden sonra okunmuyor ha ha :D KANIT VAR.. onun icin diyorum dogru izle.. :D
gokhan demiş ki;
kadınlara pusu kuran onları tuzağa çeken sadece yüzü güzel diye yapmadığı iğrençlik kalmayan bunlarıda kitabına yazan bir barış var. ama bizim insanımız kitap okumadığı için adamı görüntüsüyle oyluyor. bu adam nisa yı dövmedimi, kapı kilitleyip sokak ortasında tartaklamadımı? ne oldu buna kim oy veriyor?
gokhan demiş ki;
birleşme sonrası oylama kalkmalıydı. barış, lina, beyza nerdeyse finale gelecek. şimdi nobre can ve barışın önünde düellodan çıkar. ama koltuğa oturup oylama ile Can elenecek bu net. ama asla adil değil. 1nci düellosunda önceki senesinde elenen barış oylama ile oraya emek veren performansını verenleri tek tek eler.... oylama vs asla olmamalı. bu yarışmanın dinamiklerine aykırı.... kim iyise o kalmalı.
Gökhan wallah ne yazdiysan haklisin. Neredeyse bile degil. Resmen finaldeler. Hadi beyza kendini gelistirmeye calisiyor. Ama ne yazikki yetmiyor. Ama Lina baris öncelikle sonra beyza ? Bu resmen adaletsizlik!!! Zaten birlesmeden sonra sms oy falan kalkacak demisti acun, ama ne oldu isine gelmedi Ve kaldirilmadi. Bu da acunun ne kadar bos ve adaletsiz oldugu. Nasil isine geliyorsa. Zaten bu oylamanin büyük etkisi acun ve ekibi. Bunlar da oy atiyor sms göderiyor bunu unutmayin. Bence artik acuna reyting vermeyi birakmaliyiz?
Daha Fazla Yorum