Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 102.Bölüm izle Full 25 Nisan tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 25/04/2026
Devran demiş ki; Bir insanın diskalifiye olması için ne yapması gerekir? Önceki survivorlarda, dövüşçü sporcuların en ufak fiziksel yakınlaşmasında bir çok diskalifiye olduğunu gördük. Ve acun şunu 100 kere söyledi. Buna karşı bizim toleransımız yok. Nagihan 1 kez serenayın kolunu sıktı diye 10 ödül ceza yetmedi adası değişti vs.
Peki serenay daha ne yapması gerekiyor? Nisaya saldırdı zaten. Şimd linaya saldırıyor. Abi tamam lina performans 1. Si değil, ama sende 1 değilsin :). Ve bu yarışma en iyi performansı sergileyenlerin yarıştığı bir formatı yok. Öyle olsa bayhanın, serenayın, murat arkının, linanın işi olmaz, çağırmazlar.
Serenay gerçekten seyir zevkini düşürüyor. Toksit bir insan. Allah sevdiklerine sabır versin. Yani linayla aynı ortamda ömür geçer. Evet performansı kötü ama fitne frsat işleri yok. Ortalığı karıştırmıyor. Birde performansım kötü tabi ben yazılıcam diyor.
Abi serenay tam zıttı. Performansı linadan 1 tık iyi. Sadece 1 tık. Parkurda beyzadan bile geri geliyor. Ada hayatında bişey yaptığı yok, birde üstene o aklıyla koalisyon yapmaya çalışıyor.
Adım gibi eminim, hiç bir şey yapmayacaklar. Yalandan acun 2 azarlıyacak sonra devam. 2 günde güzel otelde kalır serenay. Duello öncesi güzel hazırlanmış olarak gelir.
yazar demiş ki; Serenay yaptığı hareketler ile nasıl bir insan olduğunu gösterdi, büyük çoğunluk tiksiniyor serenaydan, ama acun diskalifiye etmez, tek sorun çıkaran reyting getiren o kaldı.
Ömer demiş ki; BU SENEDE ÇUVALLADI BU İŞTE BİTİYOR BU HALK ACUN MEDYAYADA GETEKENİ YAPAR.ACUN ARTIK KONTROLÜ KAYBETTİ SERENAY ACUNU HEP NAKAVT EDİYOR.KAFA TUTUYOR KENDİMİ TUTAMIYORUM CİKİYOM BEN DİYOR ÇIKIYOR ACUN AGZİNİ BİLE ACAMİYOR...
Mustafa demiş ki; Lina Survivor"a gelen tam bir bela başka bir söze gerek yok ağlıyor gibi yapıyor saniyesinde kendine geri geliyor oyunlarda desen sıfır tek yaptığı şey bir vir vir konuşup karşısındaki insanın psikolojisini alt üst etmek ben bile burdan izlerken onun konuşmalarına hereketlerine tavırlarına dayanamayıp öne sarıyorum kısacası Lanet biri mavi takımdan kovuldu kırmızıya musallat oldu şey
abuzer kadayıfinho demiş ki; deniz sercan olayında kesinlikle yalan söyledi. sercan"ın ve mavi takımın tepkisinden belli. deniz çok çok sinsi ve tehlikeli bir tip. düşman olarak kimle düşman olmak istemezsin deseler serenay mı deniz mi deniz derim. serenay sinirli tehlikeli ama kafası çalışmayan model. deniz ise hem sinsi hem de kafa zehir modellerden. bunlar en tehlikelileridir. lina da aynı şekil. tam bir manipülasyon ustası.
Fellas demiş ki; Benim anladığım s*renay devam edecek ve sonraki senelerde de survivora çağırılacak. Bunun dışında n*fisenin, psikolojik sorunları olan ve şiddet meyillisi olan bir kişiyi savunmak adına Deniz"i ispiyonlaması utanç vericiydi. Ama Deniz"in de n*fise ve s*renaydan korkup; gitsin/kalsın açık oylamasında, gitmesin demesi ayrı bir rezillikti.
survivor tarihinde lina kadar gereksiz ve boş bir yarişmacı gelmemiştir.
evet çok haklısınız bu kadar itici bir kız görmedim.acun bey lütfen bu kadar konuşturup yüceltmeyin lütfen
Devran demiş ki;
Bir insanın diskalifiye olması için ne yapması gerekir? Önceki survivorlarda, dövüşçü sporcuların en ufak fiziksel yakınlaşmasında bir çok diskalifiye olduğunu gördük. Ve acun şunu 100 kere söyledi. Buna karşı bizim toleransımız yok. Nagihan 1 kez serenayın kolunu sıktı diye 10 ödül ceza yetmedi adası değişti vs. Peki serenay daha ne yapması gerekiyor? Nisaya saldırdı zaten. Şimd linaya saldırıyor. Abi tamam lina performans 1. Si değil, ama sende 1 değilsin :). Ve bu yarışma en iyi performansı sergileyenlerin yarıştığı bir formatı yok. Öyle olsa bayhanın, serenayın, murat arkının, linanın işi olmaz, çağırmazlar. Serenay gerçekten seyir zevkini düşürüyor. Toksit bir insan. Allah sevdiklerine sabır versin. Yani linayla aynı ortamda ömür geçer. Evet performansı kötü ama fitne frsat işleri yok. Ortalığı karıştırmıyor. Birde performansım kötü tabi ben yazılıcam diyor. Abi serenay tam zıttı. Performansı linadan 1 tık iyi. Sadece 1 tık. Parkurda beyzadan bile geri geliyor. Ada hayatında bişey yaptığı yok, birde üstene o aklıyla koalisyon yapmaya çalışıyor. Adım gibi eminim, hiç bir şey yapmayacaklar. Yalandan acun 2 azarlıyacak sonra devam. 2 günde güzel otelde kalır serenay. Duello öncesi güzel hazırlanmış olarak gelir.
Her yazdigina imzami atarim. Bravo.
yazar demiş ki;
Serenay yaptığı hareketler ile nasıl bir insan olduğunu gösterdi, büyük çoğunluk tiksiniyor serenaydan, ama acun diskalifiye etmez, tek sorun çıkaran reyting getiren o kaldı.
Ömer demiş ki;
ELEYEMEZ ACUN SERENAYI GÜCÜ YETMEZ. SERENAY DURMAZ.. DAHA NELER YAOAR FIRSATİNİ HULURSA
Ray Ray demiş ki;
Survivor survivor olali, bu kadar umutsuz vakaa bir arada gormedi... Gonderin gitsin Serenay`i.
Ömer demiş ki;
BU SENEDE ÇUVALLADI BU İŞTE BİTİYOR BU HALK ACUN MEDYAYADA GETEKENİ YAPAR.ACUN ARTIK KONTROLÜ KAYBETTİ SERENAY ACUNU HEP NAKAVT EDİYOR.KAFA TUTUYOR KENDİMİ TUTAMIYORUM CİKİYOM BEN DİYOR ÇIKIYOR ACUN AGZİNİ BİLE ACAMİYOR...
Şiirden adam demiş ki;
Lina ne performans var ne ada yasantisi kaç ay oldu oyuna çıkarken ağlıyorsun gerçekten artık gitmelisin
Mustafa demiş ki;
Lina Survivor"a gelen tam bir bela başka bir söze gerek yok ağlıyor gibi yapıyor saniyesinde kendine geri geliyor oyunlarda desen sıfır tek yaptığı şey bir vir vir konuşup karşısındaki insanın psikolojisini alt üst etmek ben bile burdan izlerken onun konuşmalarına hereketlerine tavırlarına dayanamayıp öne sarıyorum kısacası Lanet biri mavi takımdan kovuldu kırmızıya musallat oldu şey
abuzer kadayıfinho demiş ki;
deniz sercan olayında kesinlikle yalan söyledi. sercan"ın ve mavi takımın tepkisinden belli. deniz çok çok sinsi ve tehlikeli bir tip. düşman olarak kimle düşman olmak istemezsin deseler serenay mı deniz mi deniz derim. serenay sinirli tehlikeli ama kafası çalışmayan model. deniz ise hem sinsi hem de kafa zehir modellerden. bunlar en tehlikelileridir. lina da aynı şekil. tam bir manipülasyon ustası.
Fellas demiş ki;
Benim anladığım s*renay devam edecek ve sonraki senelerde de survivora çağırılacak. Bunun dışında n*fisenin, psikolojik sorunları olan ve şiddet meyillisi olan bir kişiyi savunmak adına Deniz"i ispiyonlaması utanç vericiydi. Ama Deniz"in de n*fise ve s*renaydan korkup; gitsin/kalsın açık oylamasında, gitmesin demesi ayrı bir rezillikti.
Daha Fazla Yorum