Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 101.Bölüm izle Full 24 Nisan tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 24/04/2026
can demiş ki; Acun az çakal değil..Seyirciye sormuyor çünkü seranayı istemeyen daha fazla kişi var.Bunu ödül cezasını sorduğunda gördüğü için halka sormuyor.
Nagihana sandalye attı
nisaya vurdu,sövdü
Gizli telefonla saatlerce iletişim kurdu
Canı zorbalayıp duruyor.
Linaya küfür,hakaret ediyor
Ruh hastasını sırf reyting,etkileşim için tutuyor.
Ayhan demiş ki; Acun, kaostan beslenen bu Serenay rezilini sen yarattın rating için. Şimdi de takıma mı soruyorsun sizin için tehlikeli mi diye! Eskiden ne kolay diskalifiye ederdin de şimdi ne oldu da bu kadar zorlanıyorsun. Program ratingleri mi çakıldı
Son Tanri demiş ki; Serenay ağzına kürekle vurulması gereken ahlaksız bir kadın.. Acun reyting için onu hala yarışmada tutuyorsun.Önce sana yazıklar olsun..
noname demiş ki; serenay, nagihan ve lina karakter olarak çakışıyorlar bu yüzden böyle kavgalar oluşuyor. aynı ada da kalamıyorlar 3. bir takım olmadığına göre birinin elenmesi gerekiyor :D göze en çok lina batıyor en uygunu o. 2 takımda istemiyor onu. yanlış anlaşılmasın diskalifiye edilsin demiyorum ama bir an önce artık gitmesi gerekiyor uygun bir şekilde, inşallah düelloda elenir kurtuluruz
Devran demiş ki; Kiz nisarunu dövdü, hiç bişey olmadı bunda da olmaz. Belli serenayın otelde keyif çatma isteği gelmiş yine. Şimdi acun dicekki lina sende onun sırtına vurmuşsun tahrik var. Oyuncularımıza sorduk onlar tehlike değil dedi. Biz serenayı 2 gün gözetimde tutucaz felan . Serenayda o 2 kat göbeğini 3 kat yapıp, 2 gün sona güle güle geri gelir
Mustafa demiş ki; Serenay istenmeyen birisi değil ki ada da. Asıl Lina istenmiyor, yarın daha net göreceksiniz. Serenay kontrolden aşırı derece çıkmadıysa, diskalifiye olması da mümkün görülmüyor. Lina dan sonra problemleri olan kişiler Can ve Bayhan ama öyle ciddi bir problemde değil, onların bile adadan gitsin diyeceğini düşünmüyorum
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şiirden adam demiş ki; Futbol oyunu kazanan nobre ve sercani tebrik ederim Lina herkes senden bezdi artık performans yok hala ordasin ne zaman gideceksin
Acun az çakal değil..Seyirciye sormuyor çünkü seranayı istemeyen daha fazla kişi var.Bunu ödül cezasını sorduğunda gördüğü için halka sormuyor. Nagihana sandalye attı nisaya vurdu,sövdü Gizli telefonla saatlerce iletişim kurdu Canı zorbalayıp duruyor. Linaya küfür,hakaret ediyor Ruh hastasını sırf reyting,etkileşim için tutuyor.
Ayhan demiş ki;
Acun, kaostan beslenen bu Serenay rezilini sen yarattın rating için. Şimdi de takıma mı soruyorsun sizin için tehlikeli mi diye! Eskiden ne kolay diskalifiye ederdin de şimdi ne oldu da bu kadar zorlanıyorsun. Program ratingleri mi çakıldı
Son Tanri demiş ki;
Serenay ağzına kürekle vurulması gereken ahlaksız bir kadın.. Acun reyting için onu hala yarışmada tutuyorsun.Önce sana yazıklar olsun..
Serkan demiş ki;
Acun! Serenay"ı gönderme ya. En az iki üç kişi ile daha kavga etsin, öyle gönderirsin. Horoz dövüşüne döndü yarışma.
noname demiş ki;
serenay, nagihan ve lina karakter olarak çakışıyorlar bu yüzden böyle kavgalar oluşuyor. aynı ada da kalamıyorlar 3. bir takım olmadığına göre birinin elenmesi gerekiyor :D göze en çok lina batıyor en uygunu o. 2 takımda istemiyor onu. yanlış anlaşılmasın diskalifiye edilsin demiyorum ama bir an önce artık gitmesi gerekiyor uygun bir şekilde, inşallah düelloda elenir kurtuluruz
Devran demiş ki;
Kiz nisarunu dövdü, hiç bişey olmadı bunda da olmaz. Belli serenayın otelde keyif çatma isteği gelmiş yine. Şimdi acun dicekki lina sende onun sırtına vurmuşsun tahrik var. Oyuncularımıza sorduk onlar tehlike değil dedi. Biz serenayı 2 gün gözetimde tutucaz felan . Serenayda o 2 kat göbeğini 3 kat yapıp, 2 gün sona güle güle geri gelir
Neriman aydın demiş ki;
Kesinlikle gitmesi gerekiyor çok saygısız şiddete meyilli ve tehlikeli bir kadın
o CADI ancak kendie tahlikeli olabilir, saglam bir yumruk yerse ogle yildizlarini gorur.
Mustafa demiş ki;
Serenay istenmeyen birisi değil ki ada da. Asıl Lina istenmiyor, yarın daha net göreceksiniz. Serenay kontrolden aşırı derece çıkmadıysa, diskalifiye olması da mümkün görülmüyor. Lina dan sonra problemleri olan kişiler Can ve Bayhan ama öyle ciddi bir problemde değil, onların bile adadan gitsin diyeceğini düşünmüyorum
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şiirden adam demiş ki;
Futbol oyunu kazanan nobre ve sercani tebrik ederim Lina herkes senden bezdi artık performans yok hala ordasin ne zaman gideceksin
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Cihat demiş ki;
Bayhan"la Lina ne parkurda ne bilmece de, abi Hiçbir yerde takıma bir getirileri yok ya her yerde sıfır .