Özet: Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 100.Bölüm izle Full 23 Nisan tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2026 ünlüler gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 23/04/2026
Japon konsolos demiş ki; BENCE KARATAY NEFISE VIZE ALAMADI AMA BUNU SEDA GIBI DUYURMAK ISTEMEDI ICIN BOYLE BIR SEY YAPILDI. YOKSA NEDEN KARATAY ODULE GITMEK ISTEMESIN KI
Hacer demiş ki; Bu bölümü izleyemedim bugün izledim nagihan doğru söylemişsin Bu kendini bir halt sanan Sercan be..y..si...zi kudurmuş gerçekten dedigi laflara bak önce sesini düzelt demiş nagihana sen önce kendi sesine bakta ondan sonra başkasına laf söyle bir evet diye bağırışı var aman Allahım karıdan beter burda yazıyla ses tonunu yapamadigima göre izleyen insanlar zaten duymuştur senin ne kadar iğrenç sesli olduğunu çok itici demişler gercektende çok itici her geldiği sezonda bir bayana aşık oluyor bir bayanında sana aşık olduğunu görmedik seni ben gondericem diye bağırmış nagihana ramazanada söylüyordu şimdi de nagihana daha önünü görmeden büyük konuşuyor dikkat et onlar seni göndermesin bu kendini ne sanıyor ya nobre olmasa siz hiç bir şey siniz inşallah bu senede sampiyon olamazsın...
Damla demiş ki; Lina, yarışmacılardan biri ama hiçbir şeyde iyi değil. Çok konuşuyor, söyledikleri hiç mantıklı değil ve herkesi sinir ediyor. Neden hâlâ orada olduğunu anlamıyorum, bu çok haksız. Çoktan gitmesi gerekirdi.
Bir de şu var; ben bütün hayatım boyunca İngiltere’de yaşadım ve Türkçe konuşurken neredeyse hiç İngilizce kelime kullanmıyorum. Ama Lina Türkiye’de yaşıyor ve Türkçe konuşurken sürekli İngilizce kelime kullanıyor. Üstüne üstlük İngilizce bilmiyormuş gibi davranıyor. Türkiye’de yaşıyorsun, bu kadar İngilizce kelimeyi nereden buluyorsun? Yani, pardon ama bu gerçekten çok sinir bozucu. Bu kadar rahatsız edici bir karakter olunur mu? Umarım bir an önce elenir. Cok igrenc karakter…. Elen lutfennnnn….
Abuzittin demiş ki; Part 4, 4.dk. Eee ramazan geçen hafta lina gitmesin diye Gözde"yi yollarken hak yemiş olmadınız mı ? Bırak bunları sizi de iyi biliyoruz biz. Nagihan ile sen farklı değilsiniz. Biz geçen haftayı sanki izlememişiz gibi rol yapmaya kalkmayın.
Şiirden adam demiş ki; Genelde büyük ödülü kazanan takiim bir sonraki oyunda yorgun oluyor ve kaybediyor serenayi tutmuyorum ama haklı Lina gerçekten performans 0 bari tmm de kabul et artık ne zaman gideceksin
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şampiyon Nobre demiş ki; Abi ikiniz de boş tenekesiniz. Lina"ya laf söyleyen Serenay sanki bana her çıktığı oyunu alabiliyor gibi gelmiş Lina" yı küçümsüyor. İkiniz de kırmızı takımım en kötü kadın yarışmacısınız. Al birini vur ötekini benim için bir farkınız yok. Karakter olarak da öylesiniz. İkinizde dedikodu ve kötülükle besleniyorsunuz. Bir başarım yok bari ekranda şov yaparak kalayım kavga edeyim kötülük yapayım beni görsünler peşindesiniz. Size oy vereninde aklını sorguluyorum şayet. Acun nerden çıkardıysa bu oylamayı ona da gıcığım. Abi bırakın yarışarak kötü olanlar elensin adaletli bir şampiyon olsun ne bu her yıl sms olayı.
gokhan demiş ki; nefise nin beyni olmadığına eminim ama kanıtlayamam. nobre varsa kırmızı 1 adım her zaman önde bayrakta vs %80 kazanma şansı var. nefise öyle şampiyon olmuş ama öyle aman aman bir yarışmacı değil. 43 yaşındaki nagihanın hemen hemen her oyun rahat rahat yendiği gibi artık beyza bile yendiğinde şaşırmıyor. deniz ve nefise aynı seviye. title önemli değil batuhan, hikmet, anıl, nagi, vb şampiyon olamamış çok iyi yarışmacılar gördük olanlarında nasıl olduğunu herkes biliyor.
Mustafa demiş ki; Lina"ya utan diyeceğimde utanacak yüzü yok, onu ciddiye almamak en iyi cevap zaten, sesini çok çıkaran haklı olmuyor orada. İkili arasındaki dostluğu çekemeyince, hemen yine saçma sapan bahaneler üreterek saldırıp algı üretme peşinde. Bunu ilk zamanlar mavi takım da daha iyi yapıyordu mağdura oynayıp dikkat çekmeye, ama artık çoğu izleyici de açıkça gördü sinsiliğini kötü kalbini. Serenay üzerine biraz gitse kendini yerlere atar sahte cinnet geçirir amacına ulaşınca da sırıta sırıta güler, Nagihan kendini tutamayıp üzerine gittiğinde de bu taktiği yapmıştı, tecrübeli çünkü en iyi yaptığı şey acıtasyon. İşin içinden çıkamayınca ağla, cinnet geçir, acıtasyon yap ve çevreden ilgi bekle mantığı denir buna. Sevmediği bir insana her türlü gaddarlığı yapabilecek bir tip. Nagihan"ın anneliğinden vurması, sonra Engincan düelloda sakatlık geçirip yerde kıvranırken merhamet yok demesi kötü kalpli olduğunun açıkça delili. İlk haftalar da Gözdeye sen sakatsın senin gitmen gerekiyor diyerek motivasyonunu düşürmeye çalışması falan. Şimdide Bayhan ve Serenay"ı gözüne kestirdi :)
BENCE KARATAY NEFISE VIZE ALAMADI AMA BUNU SEDA GIBI DUYURMAK ISTEMEDI ICIN BOYLE BIR SEY YAPILDI. YOKSA NEDEN KARATAY ODULE GITMEK ISTEMESIN KI
Zum demiş ki;
Abi kapak resmi farkli yapin ya, spoiler yedik videoyu acmadan.
Hacer demiş ki;
Bu bölümü izleyemedim bugün izledim nagihan doğru söylemişsin Bu kendini bir halt sanan Sercan be..y..si...zi kudurmuş gerçekten dedigi laflara bak önce sesini düzelt demiş nagihana sen önce kendi sesine bakta ondan sonra başkasına laf söyle bir evet diye bağırışı var aman Allahım karıdan beter burda yazıyla ses tonunu yapamadigima göre izleyen insanlar zaten duymuştur senin ne kadar iğrenç sesli olduğunu çok itici demişler gercektende çok itici her geldiği sezonda bir bayana aşık oluyor bir bayanında sana aşık olduğunu görmedik seni ben gondericem diye bağırmış nagihana ramazanada söylüyordu şimdi de nagihana daha önünü görmeden büyük konuşuyor dikkat et onlar seni göndermesin bu kendini ne sanıyor ya nobre olmasa siz hiç bir şey siniz inşallah bu senede sampiyon olamazsın...
Damla demiş ki;
Lina, yarışmacılardan biri ama hiçbir şeyde iyi değil. Çok konuşuyor, söyledikleri hiç mantıklı değil ve herkesi sinir ediyor. Neden hâlâ orada olduğunu anlamıyorum, bu çok haksız. Çoktan gitmesi gerekirdi. Bir de şu var; ben bütün hayatım boyunca İngiltere’de yaşadım ve Türkçe konuşurken neredeyse hiç İngilizce kelime kullanmıyorum. Ama Lina Türkiye’de yaşıyor ve Türkçe konuşurken sürekli İngilizce kelime kullanıyor. Üstüne üstlük İngilizce bilmiyormuş gibi davranıyor. Türkiye’de yaşıyorsun, bu kadar İngilizce kelimeyi nereden buluyorsun? Yani, pardon ama bu gerçekten çok sinir bozucu. Bu kadar rahatsız edici bir karakter olunur mu? Umarım bir an önce elenir. Cok igrenc karakter…. Elen lutfennnnn….
seçil demiş ki;
şu sedanın sesinden iğreniyorum artık 2 oyun kazandımı kendini ilah görüyor yarabbim çok bilmiş
Abuzittin demiş ki;
Part 4, 4.dk. Eee ramazan geçen hafta lina gitmesin diye Gözde"yi yollarken hak yemiş olmadınız mı ? Bırak bunları sizi de iyi biliyoruz biz. Nagihan ile sen farklı değilsiniz. Biz geçen haftayı sanki izlememişiz gibi rol yapmaya kalkmayın.
Şiirden adam demiş ki;
Genelde büyük ödülü kazanan takiim bir sonraki oyunda yorgun oluyor ve kaybediyor serenayi tutmuyorum ama haklı Lina gerçekten performans 0 bari tmm de kabul et artık ne zaman gideceksin
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şampiyon Nobre demiş ki;
Abi ikiniz de boş tenekesiniz. Lina"ya laf söyleyen Serenay sanki bana her çıktığı oyunu alabiliyor gibi gelmiş Lina" yı küçümsüyor. İkiniz de kırmızı takımım en kötü kadın yarışmacısınız. Al birini vur ötekini benim için bir farkınız yok. Karakter olarak da öylesiniz. İkinizde dedikodu ve kötülükle besleniyorsunuz. Bir başarım yok bari ekranda şov yaparak kalayım kavga edeyim kötülük yapayım beni görsünler peşindesiniz. Size oy vereninde aklını sorguluyorum şayet. Acun nerden çıkardıysa bu oylamayı ona da gıcığım. Abi bırakın yarışarak kötü olanlar elensin adaletli bir şampiyon olsun ne bu her yıl sms olayı.
gokhan demiş ki;
nefise nin beyni olmadığına eminim ama kanıtlayamam. nobre varsa kırmızı 1 adım her zaman önde bayrakta vs %80 kazanma şansı var. nefise öyle şampiyon olmuş ama öyle aman aman bir yarışmacı değil. 43 yaşındaki nagihanın hemen hemen her oyun rahat rahat yendiği gibi artık beyza bile yendiğinde şaşırmıyor. deniz ve nefise aynı seviye. title önemli değil batuhan, hikmet, anıl, nagi, vb şampiyon olamamış çok iyi yarışmacılar gördük olanlarında nasıl olduğunu herkes biliyor.
Mustafa demiş ki;
Lina"ya utan diyeceğimde utanacak yüzü yok, onu ciddiye almamak en iyi cevap zaten, sesini çok çıkaran haklı olmuyor orada. İkili arasındaki dostluğu çekemeyince, hemen yine saçma sapan bahaneler üreterek saldırıp algı üretme peşinde. Bunu ilk zamanlar mavi takım da daha iyi yapıyordu mağdura oynayıp dikkat çekmeye, ama artık çoğu izleyici de açıkça gördü sinsiliğini kötü kalbini. Serenay üzerine biraz gitse kendini yerlere atar sahte cinnet geçirir amacına ulaşınca da sırıta sırıta güler, Nagihan kendini tutamayıp üzerine gittiğinde de bu taktiği yapmıştı, tecrübeli çünkü en iyi yaptığı şey acıtasyon. İşin içinden çıkamayınca ağla, cinnet geçir, acıtasyon yap ve çevreden ilgi bekle mantığı denir buna. Sevmediği bir insana her türlü gaddarlığı yapabilecek bir tip. Nagihan"ın anneliğinden vurması, sonra Engincan düelloda sakatlık geçirip yerde kıvranırken merhamet yok demesi kötü kalpli olduğunun açıkça delili. İlk haftalar da Gözdeye sen sakatsın senin gitmen gerekiyor diyerek motivasyonunu düşürmeye çalışması falan. Şimdide Bayhan ve Serenay"ı gözüne kestirdi :)
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Daha Fazla Yorum