beyaz dişler demiş ki; tepine tepine ağladım aq gözlerim şişti görmiyomm eddie... eleven ölen yoldaşlarımızın kanını yerde bırak ma ve intikamamızı alıp onları öldür sana inanıyorum bedeli ne olursa olsun ....ölsen bile .... ğağağaağağağğaağağ bidaha ağlıyomm
beyaz dişler demiş ki;
edie kendini feda ettiği sırada dustin peşinden gelmesindiye alt üst teki evrendeki eşyalırı ve ipi kaldırdı ama dustin sandalyeyle atladı ama sonra düştü bileğini burktu herhalde
Arkadaslar maxin dinledigi sarkinin adini bilen varmii
Esdil demiş ki;
11 e bayılıyorum mayk ilete çok iyi çift olmuşlar
beyaz dişler demiş ki;
tepine tepine ağladım aq gözlerim şişti görmiyomm eddie... eleven ölen yoldaşlarımızın kanını yerde bırak ma ve intikamamızı alıp onları öldür sana inanıyorum bedeli ne olursa olsun ....ölsen bile .... ğağağaağağağğaağağ bidaha ağlıyomm
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Tek bende kasi demiş ki;
Cok kasiyobi Düzeltin
4. SEZON 3. SEZON FANI demiş ki;
4. Sezonun sonunda osura osura ağladım
Rus adam demiş ki;
La olum şu rus adamı niyeyse sevesim geldi
dustininayağı demiş ki;
dustin neden topallıyo biri söyleyebilirmi
Geçitten geçmeye çalışırken sandalyeden düşdü
edie kendini feda ettiği sırada dustin peşinden gelmesindiye alt üst teki evrendeki eşyalırı ve ipi kaldırdı ama dustin sandalyeyle atladı ama sonra düştü bileğini burktu herhalde
Spoiler içeren bu cevabı okumak istiyorsanız tıklayın.
Jonathan demiş ki;
Wille üzülüyom sürekli mike 11 ile vakit geçiriyor ama willin doğum günü bile kutlmıyo
Sen mi o mu sence çünkü doğum gününde eleven ve Mike paten kayıyordu ve umrunda takmadilar annesi bile
@St_hayrani Yeah Baby doğru diyosunnn
Dustin Steve demiş ki;
Keşke daha önce izleseydim 4 , 5 günde 4.sezonu bitirdim
Aylinzz demiş ki;
bu ne biçim sezon sonu olm
Daha Fazla Yorum