Özet: Kıskanmak 33.Bölüm izle Full Final 19 Mayıs 2026 tarihli now tv dizisi tek parça ve hd olarak reklamsız ve keyifle Kıskanmak son bölüm izle meniz için burada. Yayınlandı: 19/05/2026
Alev demiş ki; Müthiş bir eser ve müthiş bir dizi ..Oyunculuk muhteşem.. Keşke 2. Sezonu olsaydı.. Kadrosu ve öyküsüyle uzun süre akıllarda kalacak.. Nitelikli olan ve kaliteden ödün vermeyen bu tarz yapıtların izleyiciyle daha fazla buluşması dileğiyle...
Ciko demiş ki; Yav neden nalani herkes yanliz birakti. Bari kivircik kalaydi yanina. Senihagilde sahip cikaydi. Cok kötüsun senarist. Mutlu sonu muku degil nalan haketti. Muku Halit i bastan cikardigi an bitti bizim icin. Pislik kari herkesin basini yakti.
Elçin demiş ki; Şu Cihan"a da bir ben mi sinir oluyorum. Kendi öz kızını gözünü kırpmadan karısıyla beraber hapse attırdı. Maşallah Senihanın yaptığı her türlü pisliği sineye çekti , örtbas etti. Koca dizide bir iyi görünen kötülerin başında net Mükerrem gıcığı ikinci sırada Cihan var. Olan da Nalan a oldu.
Zen demiş ki; Bu dizide Her karekterin bir saplantısı vardı, Mediha ve Nurun erkek evlat saplantısı, dayının ağalık ve güç saplantısı, Nalanın Nüshet saplantısı, Halitin mükerrem saplantısı, herkes birşeyi takıntı haline getirmiş, ne kadar güzel örnekler bunlar... saplantılar ve takıntılar insanların hayatını nasıl cehenneme çeviriyor çok iyi anlatmış,
luthi demiş ki; yani bi senaryo nasıl malamat edilir sorusunun cevabı. bence senaristin nalanla kişisel bir problemi vardı. yoksa bu kadar saçmalık olamaz. kedim klavyeye otursa daha güzel senaryo yazardı.
Mslme demiş ki; Şu dizi de en çok Mediha dan nefret edip en çok ona üzüleceğimi düşünmemiştim bence güzel bitmiş sonu Mediha,Seniha ve Halit in sonu bence güzeldi Bu ara da Mehmet Günsur u daha çok TV de görmek istiyorum
Müthiş bir eser ve müthiş bir dizi ..Oyunculuk muhteşem.. Keşke 2. Sezonu olsaydı.. Kadrosu ve öyküsüyle uzun süre akıllarda kalacak.. Nitelikli olan ve kaliteden ödün vermeyen bu tarz yapıtların izleyiciyle daha fazla buluşması dileğiyle...
Ayşegül demiş ki;
Ne saçma bir son ama!
Ciko demiş ki;
Yav neden nalani herkes yanliz birakti. Bari kivircik kalaydi yanina. Senihagilde sahip cikaydi. Cok kötüsun senarist. Mutlu sonu muku degil nalan haketti. Muku Halit i bastan cikardigi an bitti bizim icin. Pislik kari herkesin basini yakti.
Elçin demiş ki;
Şu Cihan"a da bir ben mi sinir oluyorum. Kendi öz kızını gözünü kırpmadan karısıyla beraber hapse attırdı. Maşallah Senihanın yaptığı her türlü pisliği sineye çekti , örtbas etti. Koca dizide bir iyi görünen kötülerin başında net Mükerrem gıcığı ikinci sırada Cihan var. Olan da Nalan a oldu.
Zen demiş ki;
Bu dizide Her karekterin bir saplantısı vardı, Mediha ve Nurun erkek evlat saplantısı, dayının ağalık ve güç saplantısı, Nalanın Nüshet saplantısı, Halitin mükerrem saplantısı, herkes birşeyi takıntı haline getirmiş, ne kadar güzel örnekler bunlar... saplantılar ve takıntılar insanların hayatını nasıl cehenneme çeviriyor çok iyi anlatmış,
luthi demiş ki;
yani bi senaryo nasıl malamat edilir sorusunun cevabı. bence senaristin nalanla kişisel bir problemi vardı. yoksa bu kadar saçmalık olamaz. kedim klavyeye otursa daha güzel senaryo yazardı.
nuran demiş ki;
Ne adil ne de gerçekçi bir son. Ömürlerini günahla geçirenler aklandı, mutlu sona ulaştı. Her şeyin bedelini Nalan tek başına ödedi.
Maka demiş ki;
Nalana çok uzuldum
Mslme demiş ki;
Şu dizi de en çok Mediha dan nefret edip en çok ona üzüleceğimi düşünmemiştim bence güzel bitmiş sonu Mediha,Seniha ve Halit in sonu bence güzeldi Bu ara da Mehmet Günsur u daha çok TV de görmek istiyorum
Eylül demiş ki;
Bu nasıl bir final ya deliricem Mükremin yemediği bok kalmadı ama deli hastanesinde olan Nalan mutlu olan Mükerrem iğrenc
Daha Fazla Yorum