Özet: Kıskanmak 32.Bölüm izle Full 12 Mayıs 2026 tarihli now tv dizisi tek parça ve hd olarak reklamsız ve keyifle Kıskanmak son bölüm izle meniz için burada. Yayınlandı: 12/05/2026
Emine demiş ki; Ay yeter yaa Nalanın sinsilikler,Mükerremin mıymıylığı,Nüzhetin dizideki tüm kadınlara mavi boncuk dağıttıktan sonra hiç suçu yokmuş gibi kendini sürekli haklı görmesinden gına geldi. Mediha şeytanını Cihan çıkartmak için niye bu kadar çabalıyor onu da anlamıyorum aşırı saçmaladınız,hele bi de Cihan Allah aşkına sen kimin tarafındasın hem karını sevdiğini söylüyorsun hem yok annesini mi attı,yok Nüzhet e mi aşık neyini kurcalıyon ya bi kere git de kızını hapiste bi ziyaret et kızını kurtarmaya böyle uğraşmadın o nefsi müdafayla adam öldürdü sen kalkıyon bile isteye kaç insanı öldürmüş Mediha yı hapisten kurtarmanın yollarını buluyon. Seniha da yaaa hayatta Özgü Namal da beklemeyeceğim kadar kötü bi oyunculuk olmaya başladı sürekli ciyak ciyak aaaağbiii aağğğbiii diye abisinin eteğinde dolanıyor. Ya o senin içinden geçti anasıyla,bu kadar hayatını çaldılar,babanı öldürdüler,paranı evini çaldılar,abin onun olmaya soyadı için ne dolaplar çevirdi,Nüzhet hepsinden daha çok destek oldu sana,adalet yerini bulsun diye ananı içeri attırdı kafan mı güzel Seniha Nüzhet e nereden düşman oldun da gelip gidip tehdit ediyosun bi de anneni çıkartmanın derdine düştün..ay aşırı saçmaladınız yaaa. Bitmesi isabet oldu
lina demiş ki; bakın bu dizide kimse masum değil herkeste şeytanlık var örnek olarak İblis Medihayı veriyorum ama aslında içinde iyi bir insan (kocasını vurması ve eskiden yaptıklarını savunmuyorum) Mediha artık akillandi birşeylerin farkına vardı bence eskiden hep içinde biriktire biriktire kin beslerdi ama artık konuştukça açılıyor normale dönüyor karakteri hayata farklı bakıyor artık. Fakat Mükerreme gelecek olursak onca şey oldu hala akillanmadi ya bir insan ahlaki değeri olan bir insan bir noktadan sonra dur ben napıyorum ben neyin içindeyim der birşeyleri fark eder ya ama bu kızda o ahlaki değerler yok anasından da gormemis hiçbir şey Medihayla Mukerremi birbirinden ayıran en büyük fark ne biliyor musunuz Mükerrem işini gizlice bitiriyor ve çok iyi mağdur rolü yapıyor ha birde Medihanın bile fark ettiği o ahlaki değerler Mukerremde yok yok Nalanda şöyle böyle demeyin Nalanda iyi değil evet ama o kız ahlaksızlık denecek hiçbir şey yapmadı Mükerrem herşeyini kıskandı onun küçüklüğünden beri kocasına kadar elinden aldı kızın evet Nüzhet gibi iğrenç birine bu kadar bağlı olması saçmalık ama o kızın psikolojisi bozuk buna sebep olanlarda belli zaten, kimsesi yok o yüzden bağlandı Nüzhete bu kadar bu Nalanin suçu mu şimdi adalet mi bu sizce evet bir diziden bahsediyoruz bu kadar abartmak saçma ama Mükerrem gibi bir karakteri savunuyorsaniz üzgünüm ama sizinde ahlaki değerleriniz yok iki kere aşk hayatından büyük darbeler yedikten sonra tüm ailenizi gözünüzün önünde kaybetseniz siz naparsiniz çok merak ediyorum insan psikolojisi bu hafife alıyorsunuz dizide olsa almayın bu olayların çeyreğini yaşasanız ne hale gelirsiniz kolay şeyler degil bunlar çevremde de bir sürü bu tür olaylar yaşayan insan var Allah sabır versin ne diyeyim kimseyi kimsesizlikle sınamasın Allah çünkü sizi savunmasız görüp istediklerini yapabilecek sizden faydalanabilecek hakka sahip olduğunu düşünen çok çakal olur
lina demiş ki; Mükerrem gercekten midemi bulandiriyor artık bu nasıl bir @zginlik anne olmuş kadınsın bi otur yerinde önüne gelene veriyorsun bu dizi devam etseydi daha gelen karakterlere de sulanırdı ama özellikle de evli olanlara malum zaafı var baya evli adamlara asılmaya yuva yıkmaya ulan bu kız benim kardeşim olsa güvenmem kocamı yanında beş dakika bulundurmam o derece
Ersin Korkunç demiş ki;
baLina olduğuna eminim nasıl konuşuyorsun sen böyle ???? Bu bir dizi gerçek hayatta yok unutma hayal ürünü bunlar. Bu ağız yapısı ne senin inanamıyorum şoklar içindeyim gerçekten. Tek bir karakteri benimseyip sonra onun tartıştığı kişilere sallamayı bırakın. Utanç abidesisin BALİNA
Kratos demiş ki;
Mükerrem sayesinde bu dizi bu kadar izlendi kadın ne yapsaydı? Annesi kızı zorladı bu durumlara zaten kız baştan beri o çoçuğu seviyordu. Ayrıca hakaret etmen hiç hoş değil. Bu hikaye gerçekten uyarlanma umarım aynılarını sende yaşamassın. Linacığım
esra demiş ki;
@Kratos Mükerrem SAYESİNDE DE bu dizi bitiyor bunu hatırlatmak isterim insanlar bıktı Mükerremin miymiy hallerinde ayrıca doğru dizi devam etseydi Mükerrem çorap değişir gibi sevgili değişirdi anneliginden de utanmazdı
lina demiş ki;
@Kratos aynısını yaşamam ben canım benim merak etme Mükerrem gibi şıllıklarla işim olmaz öyle insanları sevmem cevremde de barindirmam öyle bir kuzenim olursa da görüşmem sen kendini düşün canım Mukerremi bu kadar savunduğuna göre etrafında da böyle insanlar çok demek ki dikkatli ol ileride yuvan yıkılmasın veya şuan sevgilin varsa da sahip çık çevren çok geniş malum:) ha bu arada hikaye uyarlama olabilir ama Mükerrem şahsı oyunculuk dışında da gerçek hayatında da kötü birisi bi çok kötü olaylara bulaşmış neden ısınamıyorum diyordum gittim araştırdım sonuç şaşırtmadı beni kalbinin kötülüğü o sinsi suratına yansımış kızın
Ayşegül demiş ki; Nalan bir sonraki bölümde güçlü olur umarım nüzheti hapse tıktırır hepsini evinden defeder ne biçim bir avukat bu yahu duygularının esiri olmuş.Güçlü bir kadın olarak bitirin nalanı
Alina demiş ki; Senaristlerde unutkanlık mı var ? Kim kime düşman , kimin intikamini alıyor,aldı, alıcak karar verin , not düşün bari. Karıştı herşey. Bence bitirmek gerekiyor uzatmadan - 1 yıl sonra yapın , yeter
Ay yeter yaa Nalanın sinsilikler,Mükerremin mıymıylığı,Nüzhetin dizideki tüm kadınlara mavi boncuk dağıttıktan sonra hiç suçu yokmuş gibi kendini sürekli haklı görmesinden gına geldi. Mediha şeytanını Cihan çıkartmak için niye bu kadar çabalıyor onu da anlamıyorum aşırı saçmaladınız,hele bi de Cihan Allah aşkına sen kimin tarafındasın hem karını sevdiğini söylüyorsun hem yok annesini mi attı,yok Nüzhet e mi aşık neyini kurcalıyon ya bi kere git de kızını hapiste bi ziyaret et kızını kurtarmaya böyle uğraşmadın o nefsi müdafayla adam öldürdü sen kalkıyon bile isteye kaç insanı öldürmüş Mediha yı hapisten kurtarmanın yollarını buluyon. Seniha da yaaa hayatta Özgü Namal da beklemeyeceğim kadar kötü bi oyunculuk olmaya başladı sürekli ciyak ciyak aaaağbiii aağğğbiii diye abisinin eteğinde dolanıyor. Ya o senin içinden geçti anasıyla,bu kadar hayatını çaldılar,babanı öldürdüler,paranı evini çaldılar,abin onun olmaya soyadı için ne dolaplar çevirdi,Nüzhet hepsinden daha çok destek oldu sana,adalet yerini bulsun diye ananı içeri attırdı kafan mı güzel Seniha Nüzhet e nereden düşman oldun da gelip gidip tehdit ediyosun bi de anneni çıkartmanın derdine düştün..ay aşırı saçmaladınız yaaa. Bitmesi isabet oldu
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Kanka sakin ol bu ne sinir dizi sonuçta
Aya demiş ki;
Dizi çok saçma olmuş, bitsin artık
lina demiş ki;
bakın bu dizide kimse masum değil herkeste şeytanlık var örnek olarak İblis Medihayı veriyorum ama aslında içinde iyi bir insan (kocasını vurması ve eskiden yaptıklarını savunmuyorum) Mediha artık akillandi birşeylerin farkına vardı bence eskiden hep içinde biriktire biriktire kin beslerdi ama artık konuştukça açılıyor normale dönüyor karakteri hayata farklı bakıyor artık. Fakat Mükerreme gelecek olursak onca şey oldu hala akillanmadi ya bir insan ahlaki değeri olan bir insan bir noktadan sonra dur ben napıyorum ben neyin içindeyim der birşeyleri fark eder ya ama bu kızda o ahlaki değerler yok anasından da gormemis hiçbir şey Medihayla Mukerremi birbirinden ayıran en büyük fark ne biliyor musunuz Mükerrem işini gizlice bitiriyor ve çok iyi mağdur rolü yapıyor ha birde Medihanın bile fark ettiği o ahlaki değerler Mukerremde yok yok Nalanda şöyle böyle demeyin Nalanda iyi değil evet ama o kız ahlaksızlık denecek hiçbir şey yapmadı Mükerrem herşeyini kıskandı onun küçüklüğünden beri kocasına kadar elinden aldı kızın evet Nüzhet gibi iğrenç birine bu kadar bağlı olması saçmalık ama o kızın psikolojisi bozuk buna sebep olanlarda belli zaten, kimsesi yok o yüzden bağlandı Nüzhete bu kadar bu Nalanin suçu mu şimdi adalet mi bu sizce evet bir diziden bahsediyoruz bu kadar abartmak saçma ama Mükerrem gibi bir karakteri savunuyorsaniz üzgünüm ama sizinde ahlaki değerleriniz yok iki kere aşk hayatından büyük darbeler yedikten sonra tüm ailenizi gözünüzün önünde kaybetseniz siz naparsiniz çok merak ediyorum insan psikolojisi bu hafife alıyorsunuz dizide olsa almayın bu olayların çeyreğini yaşasanız ne hale gelirsiniz kolay şeyler degil bunlar çevremde de bir sürü bu tür olaylar yaşayan insan var Allah sabır versin ne diyeyim kimseyi kimsesizlikle sınamasın Allah çünkü sizi savunmasız görüp istediklerini yapabilecek sizden faydalanabilecek hakka sahip olduğunu düşünen çok çakal olur
lina demiş ki;
Mükerrem gercekten midemi bulandiriyor artık bu nasıl bir @zginlik anne olmuş kadınsın bi otur yerinde önüne gelene veriyorsun bu dizi devam etseydi daha gelen karakterlere de sulanırdı ama özellikle de evli olanlara malum zaafı var baya evli adamlara asılmaya yuva yıkmaya ulan bu kız benim kardeşim olsa güvenmem kocamı yanında beş dakika bulundurmam o derece
baLina olduğuna eminim nasıl konuşuyorsun sen böyle ???? Bu bir dizi gerçek hayatta yok unutma hayal ürünü bunlar. Bu ağız yapısı ne senin inanamıyorum şoklar içindeyim gerçekten. Tek bir karakteri benimseyip sonra onun tartıştığı kişilere sallamayı bırakın. Utanç abidesisin BALİNA
Mükerrem sayesinde bu dizi bu kadar izlendi kadın ne yapsaydı? Annesi kızı zorladı bu durumlara zaten kız baştan beri o çoçuğu seviyordu. Ayrıca hakaret etmen hiç hoş değil. Bu hikaye gerçekten uyarlanma umarım aynılarını sende yaşamassın. Linacığım
@Kratos Mükerrem SAYESİNDE DE bu dizi bitiyor bunu hatırlatmak isterim insanlar bıktı Mükerremin miymiy hallerinde ayrıca doğru dizi devam etseydi Mükerrem çorap değişir gibi sevgili değişirdi anneliginden de utanmazdı
@Kratos aynısını yaşamam ben canım benim merak etme Mükerrem gibi şıllıklarla işim olmaz öyle insanları sevmem cevremde de barindirmam öyle bir kuzenim olursa da görüşmem sen kendini düşün canım Mukerremi bu kadar savunduğuna göre etrafında da böyle insanlar çok demek ki dikkatli ol ileride yuvan yıkılmasın veya şuan sevgilin varsa da sahip çık çevren çok geniş malum:) ha bu arada hikaye uyarlama olabilir ama Mükerrem şahsı oyunculuk dışında da gerçek hayatında da kötü birisi bi çok kötü olaylara bulaşmış neden ısınamıyorum diyordum gittim araştırdım sonuç şaşırtmadı beni kalbinin kötülüğü o sinsi suratına yansımış kızın
Ayşegül demiş ki;
Nalan bir sonraki bölümde güçlü olur umarım nüzheti hapse tıktırır hepsini evinden defeder ne biçim bir avukat bu yahu duygularının esiri olmuş.Güçlü bir kadın olarak bitirin nalanı
Bahoş demiş ki;
Şu Nalanı birtek benmi seviyorum ya
Alina demiş ki;
Senaristlerde unutkanlık mı var ? Kim kime düşman , kimin intikamini alıyor,aldı, alıcak karar verin , not düşün bari. Karıştı herşey. Bence bitirmek gerekiyor uzatmadan - 1 yıl sonra yapın , yeter
Olsun çok güzel bence yine de kötülüğü görmemek herşey gzl filan
Zeynep demiş ki;
Nalanin evinde muko baş kosede masallah
Zeynep demiş ki;
Şu mukerreme biri haddini bilsin iki kardeşle yatıp kalktı çocuk yaptı gayrimeşru herkes etrafında fır
Arzu demiş ki;
Bu cihan da bi ceketsiz duruversin
Daha Fazla Yorum