logo

Survivor 2024 135.Bölüm 6 Haziran izle

Özet: Survivor 2024 All Star 135.Bölüm izle Full 6 Haziran tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2024 all star son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 06/06/2024
Cenk demiş ki;
O kadar sıkıldım ki.. sadece birilerinin bişeyleri devirmesini izliyoruz... önceden SURVIVOR MÜZİKLERİ diye bir gerçek vardı.... Ada yaşamı yok.. adanın görüntüsü yok..Denizden mi uzaklaşıldı ne oldu ? hindistan cevizi kırılmıyor ateş yakılmıyor ..erzak pişmiyor Bence artık erzak iptal başka yemek yiyorlar acun abileri üzmüyordur.. Kilo verdikleri de yok zaten.. 2* hızında izliyorum bitse de gitsek
1 ay önce
36   0

Llll demiş ki;
Merve"yle nefise"nin konusmaya dili de varmis. Yaptiklarindan utanmak yerine hala baskalarini sucluyorlar. Batuhan da cok dogru karar verip nefiseni soyledi. Bu ne ya sayi pazarligi yapmalari cok ayip bence. Ilahi adalet yerini buldu ama Seda"yi gece bilmedi yine. Atis secemedi. Defolsun gitsin merve artik
1 ay önce
75   6

Eyy Sedaaaa demiş ki;
Yaa Seda nasıl mış sırtından bıçaklanmak. Damlayi yazdığında hiç bir şey demedi güzelim. Mavide yarıştığın için Sedayı destekliyoruz ama Damla fanı olarak sana çok kızgınız. Bugün Damla"nın yaşadığını yaşadın çok iyi
1 ay önce
16   50

Şiirden adam demiş ki;
4 isimde iyi yarıştı Merve 5.kez katıldığı yarışmada hep sonlara kaldı elenmesine üzüldüm yolu açık olsun artık kalan 6 kişide hak ediyor
1 ay önce
7   13

vay beee !! demiş ki;
zaman daralıyorrr :D
1 ay önce
14   1

mustafa demiş ki;
Bitmek üzere olan Mavi takımı Batuhan kurtardı resmen. Elenenlerde dahil bütün Mavi takımın Batuhan a dua etmesi lazım. İlk başlarda üstüne çok gittiler her hafta adı yazılıyordu. 2 Haftadır kardeşi kardeşe kırdırıyor hayranlıkla izliyorum kendisini. Enerjisi de gayet yerinde finali garantileyecek potansiyel var onda şuan
1 ay önce
59   58

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


sago demiş ki;
serdar dursunmu merve aydinmi? git isine beee buraya kadar hic hak etmedin zaten survivorun en iyrenc sevinci sende en iyrenc karekteri sende sonda yapdiyin sike ile anlicaksin sanada bu yakisirdi birdaha survivora gelmemen dileyi ile defollll beeee
1 ay önce
58   18

Seda neyin kafasında? demiş ki;
Sedanın iki All Star boyunca performans kasmasını bir tek mi izledim? Türk halkı Sedanın uyguladığı mobbingleri unuttu mu? Gelmiş birde diyor ki 20 yaşındakı kız beni kandırdı. Duygu sömürüsü yapma artık. Halka oynamayı bırak. Bizim milletimiz de okadar unutkan ki. Nefisenin hataları var, ama çok başarılı bir kadın. Kalbinde kötülük barındırmıyor en azından. Bir şeye kızıyor, anında parlıyor ve siniri geçtiğinde uysallaşıyor.
1 ay önce
54   109

Şefim demiş ki;
Merve gerçekten iyi yarıştı hasta halinle. Tamam şike yaparak istatistik kastı çünkü halka istedi. Damlanında halkası mükemmeldi ama atış seçemedi oda Merve gibi. Batuhan yani bir tık haklı ufak hesaplarda. Ama haftaya yine potaya girecekti. Birazda üzüldüm herkes Nefiseyle konuştu Merve orada yalnız kaldı. Nefise daha çok seviliyor açık. Sedanın pota korkusu çok iticiydi başta Batuhana trip yapıyor falan konuşmuyor. Bu kadar hırs fazla. Neden Yunus emreyi söylemedin diyor ama zayıf gördüğü Yunus onu elerse görürüm.
1 ay önce
40   95

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Bbb demiş ki;
Şükürler olsun gitti şeytan yaa, survivor tek para kazanma yeri kadının resmen, bi daha gelme almasınlar
1 ay önce
121   31

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Daha Fazla Yorum
Yorum Yap

Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler