logo

Survivor 2024 131.Bölüm 2 Haziran izle

Özet: Survivor 2024 All Star 131.Bölüm izle Full 2 Haziran tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2024 all star son bölüm izleme için burada.
Yayınlandı: 02/06/2024
cenga demiş ki;
yav sanki ölüme gidiyorlar aşırı abartılı bir final
1 ay önce
1   2

cenk demiş ki;
2 gün önceki şımarıklık ve şaaak diye gelen bir tokat.. Sarı papatya da saklana saklana geliyor nasıl olsa eleriz diye de ellemiyorlar.
1 ay önce
4   1

Pejman demiş ki;
Baksaniz ya allahin isine, Hilmi ve Atakan kendi yaptiklari hilenin icine dustuler. cok iyi iste alla boyle carpar :)
1 ay önce
57   5

Hilmicemalcaklarakaryahiyot demiş ki;
Hilmicem öyle erkenden sevinmiceksin işte.Batu kazandıktan sonraki oyunda atakanla finale kalınca güle güle takla ata ata oynuyorsun.Karmanin gücü öyle alçaklara kar yağıyor usumedinmi diye dalga geciyordun ogeday kazandi orda birinci karmayi yedin.E şimdi atakanla elenmemek için oynuyorsun buda ikinci darben olsun aklın başına gelsin öyle erkenden güle oynaya dalga gecmiceksin sonra bı anda kendini dostunla elenmemek için oynarken bulursun
1 ay önce
63   4

Sinsicem31 demiş ki;
alçaklara kar yağıyor üşümedin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi hahahahyt zevkten dört köşe olurdum adamın Ogeday takıntısı sonunu getirdi , sımdı sırada karakterı bukamelun gıbı renk degıstıren sarı papatya dayak yıyen yunus emre ve ondan sonra sıra Ratakana gelicek hahahahhayt
1 ay önce
55   5

Hilmi kendine yapti demiş ki;
Hilmicem neden önceden seviliyordu simdi sevilmiyor? Atakanin yaveri olmasi ve kendi durusunu kaybetmesi. Burasi yarisma, hepsi esit, ama o kendini baska bir adamin yaveri olmaya karar verdi. Kusura bakmayin ama ben böyle bir kisiye saygi duyamam.
2 ay önce
52   2

koy koy suyundan da demiş ki;
basta turabi sonra nagehan simdi de hilmicem haftaya atakan tikkosu da giderse sher grubu yok olmus olacak. bu gotleklerin etkisine girmese hilmicem temiz cocuk aslinda ama her seferinde yancilik yapiyo bu tiplere. zayif bir karakter. neyse gitti bitti. darisi atakan"in basina artik.
2 ay önce
55   4

matrix mi yoksa demiş ki;
Herkes bi garip. Survivorun bazi yerlerinde senaryo icabi biseyler izliyoruz herhalde diyorum. Herkesin tavri surekli degisiyo. Ogeday bi ara degisik bi vitese gecmisti sonradan sanki eski Oge oldu. Yunusa karsi olan tutum birden cok keskinlesti ve sonrasinda hic bisey yokmus gibi ani sondu. Bu Atakan ile Hilmi napti size kim bilir. Adamlar hep ayniydi en azindan. Cogu kisi ozellikle Hilmi yedeklerden gelince sevindi. Simdi Hilmi`yi destekleyici yorumlarin hepsi dislike yagmuru. Yani bunda da terslik var. Birilerinin kitle yonlendirmeleri mi oluyo ona da emin degilim. Neyse finalde umarim Ogeday Atakan karsilasmasi izleriz. Yunusu severim de finaldeki isimlerden biri olmamali.
2 ay önce
8   71

Siiirden adam demiş ki;
Survivor"da en sevdiğim iki adamdan biriydi öteki turabiydi çok üzüldüm olamaz ya inşallah batuhatan ogeday elenir Atakan haydi Hilmicemin yerine sen şampiyon ol lütfen
2 ay önce
8   87

Faiwr demiş ki;
Biz taraflarda güzel deyim var: derin kazarsın, gen kazarsın - er ya da gec kendin o kuyuya düşersin. Hadi güle-güle
2 ay önce
30   0

Daha Fazla Yorum
Yorum Yap

Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler