Özet: Halef 32.Bölüm izle Full 14 Mayıs 2026 tarihli now tv dizisi tek parça ve hd olarak reklamsız ve keyifle Halef Köklerin Çağrısı son bölüm izle meniz için burada. Yayınlandı: 14/05/2026
hakan yigit demiş ki; Bu kadar saçma yorum yapan görmedim dizi altı üstü tabiki karakterde iyikien kötü olabilir bazı arkdaşlar sanki gerçekte böyle bişey oluyormuş gibi yorum yapmışlar gülüyorum bu yorumlara komiksiniz
Duha demiş ki; Allah aşkına şu yıldızı acındırıp meleği kötü göstermekten vazgeçin artık. Mide bulandırdınız. Hamile kadını kötü ilan ettiniz yıldızın her sahnesinde yıldız mağdur vazgeçin artık bundan
Ömürcan demiş ki; Melek eleninden geleni yapıyor ama yinede istedigi hiç biseye sahip olmicak Gönül kimi severse aşk onda güzeldir helal olsun serhat ağa sevdiğinin yaninda her koşulda MAdem adet var tuz koyma adeti melek boşandı asıl onun koymamasi lazım Hem bir kadini çocuğu olmuyor diye aşalamak rencide etmek onunla vurmak yakışı kalmaz serhat Yine kaybeden sen olcaksin yıldız kendini başkanın kollarına atmadı ama sen rezil kadın serhata inat yaptın bunu diziden çık yakışmiyosun ..
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Nazlı demiş ki; Birincisi Yıldırım hangi adamları öldürdü ikincisi madem evliliğin bir ömür bereketli olması söz konusu melek hemen de boşandı onun asıl tuz atmaması gerekiyor yıldızın atması gerekiyor üçüncüsü dizi iyice saçmaladı saçma sapan bir konuyu uzattılar yok bilmem tuz yok bilmem çocuğu olmayacakmış çocuğun olmamasıyla ağa olmamanun ne alakası var
Zeyzey demiş ki; Şimdiye kadar Melek"e empati duyuyordum ve de onun haklı İntikam duygusunu anlayabiliyordum Ama şu bölümden sonra artık Antipatik bir karakter oldu vicdanlı Melek gitti yerine karşı tarafın yoksunluğuyla dalga geçebilecek aciz bir kadın figürü geldi şimdiki bakış açım nötr her karaktere karşı şunu da anlamış değilim Serhat yıldıza Karım diyor daha evli bile değilken Ne hikmetse odasına rahatça giriyor yatağına yatıyor genişliğe bak
Yine geldi bizim kimin vurulduğu belli olmayan kalabalık insan topluluğu sahnesi
Büşra demiş ki;
Aferin serhat her koşulda yıldızın yanında dur bravoooo
hakan yigit demiş ki;
Bu kadar saçma yorum yapan görmedim dizi altı üstü tabiki karakterde iyikien kötü olabilir bazı arkdaşlar sanki gerçekte böyle bişey oluyormuş gibi yorum yapmışlar gülüyorum bu yorumlara komiksiniz
Duha demiş ki;
Allah aşkına şu yıldızı acındırıp meleği kötü göstermekten vazgeçin artık. Mide bulandırdınız. Hamile kadını kötü ilan ettiniz yıldızın her sahnesinde yıldız mağdur vazgeçin artık bundan
Melek yaptığı işleri konuşmuyorsun duha musa
Ömürcan demiş ki;
Melek eleninden geleni yapıyor ama yinede istedigi hiç biseye sahip olmicak Gönül kimi severse aşk onda güzeldir helal olsun serhat ağa sevdiğinin yaninda her koşulda MAdem adet var tuz koyma adeti melek boşandı asıl onun koymamasi lazım Hem bir kadini çocuğu olmuyor diye aşalamak rencide etmek onunla vurmak yakışı kalmaz serhat Yine kaybeden sen olcaksin yıldız kendini başkanın kollarına atmadı ama sen rezil kadın serhata inat yaptın bunu diziden çık yakışmiyosun ..
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Dilara demiş ki;
Lütfen Melek düşük yapsın.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Nazlı demiş ki;
Birincisi Yıldırım hangi adamları öldürdü ikincisi madem evliliğin bir ömür bereketli olması söz konusu melek hemen de boşandı onun asıl tuz atmaması gerekiyor yıldızın atması gerekiyor üçüncüsü dizi iyice saçmaladı saçma sapan bir konuyu uzattılar yok bilmem tuz yok bilmem çocuğu olmayacakmış çocuğun olmamasıyla ağa olmamanun ne alakası var
Zeyzey demiş ki;
Şimdiye kadar Melek"e empati duyuyordum ve de onun haklı İntikam duygusunu anlayabiliyordum Ama şu bölümden sonra artık Antipatik bir karakter oldu vicdanlı Melek gitti yerine karşı tarafın yoksunluğuyla dalga geçebilecek aciz bir kadın figürü geldi şimdiki bakış açım nötr her karaktere karşı şunu da anlamış değilim Serhat yıldıza Karım diyor daha evli bile değilken Ne hikmetse odasına rahatça giriyor yatağına yatıyor genişliğe bak
Bünyamin demiş ki;
Sonlara doğru kötü oluyor sacmalasti benki her bölümü nu aralıksız izliyorum ama olmaz abi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Zeynep demiş ki;
Yildirim yildizla nisanliyken nasıl davranıyordu melegede hanım köylü olmuş havuç kafa
Daha Fazla Yorum