Özet: Survivor 2025 All Star 76.Bölüm izle Full 30 Mart tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2025 all star gönüllüler son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 30/03/2025
M.Ö. Survivor demiş ki; Sana benim kullanıcı adımı kullanma demedim mi lan dağ ayısı ilk insan gibi yorum yapma lan benim kullanıcı adım üzerinden hamam oğlanı seni
Mayhem35 demiş ki; Pınar hiç bir yerde yoksun başarısız,sevimsiz,itici, yalancı, içten pazarlıklı, antipatiksin gideceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum.Ses tonundan bile gıcık oluyorum..senle yaşayanlara Allah sabır versin..
Almedasampiyondegilsampuan demiş ki; 1 aydır almedadan gonullerlere tehdit üstüne tehdit savuran eğer Tuğba pınar girerse o zaman bende oynamam yok oyunları kaybetip sevgiyide sokarım yok öyle yaparım yok potaya ben girerim yok ben arkadaşlarımı korurum diyen Almeda balonu ilk dokunulmazlik kaybedilince ya bitsede gitsek ya Ayşe beni yaz ama yazmasanda olur yok semaya gidip beni potaya sokucaklar ben istemiyorum cart curt dokunulmazlık kaybedilince Almeda inine çekiliyor korkudan izlemek keyifliydi 60 puanda herkesi potada elerim diyen hatun kaybedilince yazilmamak için geri cekiliyo. Almeda sen şampiyon olamazsın sen korkaksin sen düelloda anca kötürüm yarışmacıları eklersin ilerde bide erkeklerle gircen sen erkekleri Felan eliyemezdin sampiyonda olamazsin
M.Ö. Survivor demiş ki; Bölümün başını ağzım açık izledim. İsmail"in dönekliğine mi şaşırayım, kaya"ya yazı yazmalarına mı şaşırayım? Zaten mimliyiz, tarihi yapılara ve eserlere zarar vermekte üstümüze yok. Neden yamyam gibi kaya"ya isminizi kazıyorsunuz? İsmail, gözümden düştün, yazık kafana. Sedat, senin de tribini seveyim, yüz yüze kedi yavrusu. Fragmanda sizi yiyeceğim falan, bırak bu işleri. Tuğba basket"te çok kötüydü. Asena dua etsin, Tuğba atamadı, yoksa elenirdi. Bayağı da kötü oynadı, 5-3 zor yendi. Sema milli yas ilan etmedi, şaşırdım. Onun o güzel istatistikleri ne olacak şimdi? Bu iki turlu oyun da hiç güzel değil. 1 saat kadınları izliyorum, 1 saat erkekleri. Eski sistem daha iyiydi. Bireysele de geçilsin, ne zaman bireysel olacak? Daha birleşme olmadı. Survivor bitince yaparsınız. Daha yabancı ülkeye bile gitmediler. Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var?
Nolduuuu Tuğba sevgiyi eleyecektin hani . Nerdesiiin
Garipbiri demiş ki;
Batuhan Almeda kızışıyor
M.Ö. Survivor demiş ki;
Sana benim kullanıcı adımı kullanma demedim mi lan dağ ayısı ilk insan gibi yorum yapma lan benim kullanıcı adım üzerinden hamam oğlanı seni
Mayhem35 demiş ki;
Pınar hiç bir yerde yoksun başarısız,sevimsiz,itici, yalancı, içten pazarlıklı, antipatiksin gideceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum.Ses tonundan bile gıcık oluyorum..senle yaşayanlara Allah sabır versin..
Almedasampiyondegilsampuan demiş ki;
1 aydır almedadan gonullerlere tehdit üstüne tehdit savuran eğer Tuğba pınar girerse o zaman bende oynamam yok oyunları kaybetip sevgiyide sokarım yok öyle yaparım yok potaya ben girerim yok ben arkadaşlarımı korurum diyen Almeda balonu ilk dokunulmazlik kaybedilince ya bitsede gitsek ya Ayşe beni yaz ama yazmasanda olur yok semaya gidip beni potaya sokucaklar ben istemiyorum cart curt dokunulmazlık kaybedilince Almeda inine çekiliyor korkudan izlemek keyifliydi 60 puanda herkesi potada elerim diyen hatun kaybedilince yazilmamak için geri cekiliyo. Almeda sen şampiyon olamazsın sen korkaksin sen düelloda anca kötürüm yarışmacıları eklersin ilerde bide erkeklerle gircen sen erkekleri Felan eliyemezdin sampiyonda olamazsin
M.Ö. Survivor demiş ki;
Bölümün başını ağzım açık izledim. İsmail"in dönekliğine mi şaşırayım, kaya"ya yazı yazmalarına mı şaşırayım? Zaten mimliyiz, tarihi yapılara ve eserlere zarar vermekte üstümüze yok. Neden yamyam gibi kaya"ya isminizi kazıyorsunuz? İsmail, gözümden düştün, yazık kafana. Sedat, senin de tribini seveyim, yüz yüze kedi yavrusu. Fragmanda sizi yiyeceğim falan, bırak bu işleri. Tuğba basket"te çok kötüydü. Asena dua etsin, Tuğba atamadı, yoksa elenirdi. Bayağı da kötü oynadı, 5-3 zor yendi. Sema milli yas ilan etmedi, şaşırdım. Onun o güzel istatistikleri ne olacak şimdi? Bu iki turlu oyun da hiç güzel değil. 1 saat kadınları izliyorum, 1 saat erkekleri. Eski sistem daha iyiydi. Bireysele de geçilsin, ne zaman bireysel olacak? Daha birleşme olmadı. Survivor bitince yaparsınız. Daha yabancı ülkeye bile gitmediler. Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var? Hikmet"in Survivor"da ne işi var?
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Yaver tubi demiş ki;
Yaver yancıların hası Tuğba sonunda goo evine yallah seni -25 Tuğba
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Şiirden adam demiş ki;
Oyunun yıldızı sevgiydi süperdi 4 te 4 yaptı giden tuğba olur demiştim performansı kötüydü
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Erdem demiş ki;
Sırf millette kin uyandırmak için her sene 3-5 varoşu getirmek zorunda mısın acun
Elanur demiş ki;
Mal Yunus Emre. Her yana baktığında suya düştü kaybetti. Bütün oyunlarda yandakine bakma diyorlar almıyor beyni..
Daha Fazla Yorum