Bilsen Şahin demiş ki; Dünya da faişizm bitmedikçe Halklar huzura kavuşamayacak maalesef ....tarih tekerrürden ibaret çok duygulandım içim katıldı oyuncula sahneler her şey harika filmin içinde yaşıyor insan adeta....
samet dilara demiş ki; içimiz kan ağlıyor artık bu kadar dram bu millete reva mı ? hee soruyorum reva mı? (rachel allah senin bin türlü belanı versin şeytanın kızı... babası kılıklı)
Dünya da faişizm bitmedikçe Halklar huzura kavuşamayacak maalesef ....tarih tekerrürden ibaret çok duygulandım içim katıldı oyuncula sahneler her şey harika filmin içinde yaşıyor insan adeta....
Zeynep erdoğan demiş ki;
Uzun zamandır en çok duygulandığım dizilerden içime işledi,kan ağlattı herkesin emeğine sağlık
Nesli demiş ki;
Bir dakikasını bile kaçırmadan izledim. Emeğinize sağlık iyi ki denk geldim.
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
seymahuricihan demiş ki;
bu ne böyle ağla ağla ağla ağla göz yaşlarım sel oldu
Nrhi demiş ki;
Saçma bitti bu ne
samet dilara demiş ki;
içimiz kan ağlıyor artık bu kadar dram bu millete reva mı ? hee soruyorum reva mı? (rachel allah senin bin türlü belanı versin şeytanın kızı... babası kılıklı)
lisa demiş ki;
güzel dizi teşekkürler
basri çöpadam demiş ki;
yani güzel dizi harika