Dur Yolcu 1. Bölüm izle
Özet: İnce hastalığa yakalanan karısının son günlerinde yanında olmak için Binbaşı Halit Bursa yakınlarındaki kasabaya izinli olarak dönmüştür. Osmanlı devleti cepheden cepheye koşarken, içerde bunu fırsat bilen hainlerle başedecek fırsatı bulamıyordur. Halit bu gerçekle kasabaya varınca yüzleşir. Eşkiya kasabayı adeta esir almıştır. Halit bir yandan kasabadaki düzeni sağlamak, bir yandan da karısını iyileştirmek için çalışır. Ama karısını kurtaramaz. Kasabada kızını emanet edeceği kimsesi olmayan Halit onu da yanına alarak yollara düşer. Bandırmadaki arkadaşı Ziyaya kızını bırakmayı düşünür
Ancak Ziya hakkın rahmetine kavuşmuştur. Çaresiz kalan Halit kızıyla birlikte cepheye gider. Nezaket küçücük yaşında Çanakkale cehennemini yaşamaya başlar... Bu arada ortaya çıkan keskin nişancılar düşmana göz açtırmamaktadır
Türk keskin nişancı Ayşe ile Avustralyanın en iyi kanguru avcısı Sing arasında korkunç mücadeleler yaşanır.
Diziye ait başka bölüm bulunamadı.
arda kural ne zaman oynuyorsa
volya demiş ki;
izledik tuhaftı kaydettiğim yerler... 00:55 ne dur yolcu mu 01:14 ne ne tek tek yazsa neye ne dese 01:19 ne 4:37 ne 4:31 ne ne güven sağlama konuşması ne alt geçse ne tip olsa mı ne kızsa gitse mi ne bir arkaya geçse 6:35 10:59 12:29 ne 12:53 ne 14:21 ne 15:57 ne 16:02 ne 16:24 ne 17:42 ne 17:47 ne 19:49 ne 20:08 ne 20:51 ne ona ne boşluk geçse 22:12 ne 22:43 ne 24:04 26:45 ne 27:55 o ne geçen mi de ne vakit geçse 27:16 ne 28:15 28:11 28:18 ne 28:21 ne 28:47 ne 30:15 ne ne o vakit geçse mi 30:42 ne 32:09 ne ne vakit geçse 32:06 ne 32:01 ne 32:56 ne 33:44 ne 37:19 ne 38:28 ne 38:24 ne 41:09 ne 41:22 ne 41:24 sonra düzeltse mi 46:15 48:15 ne 48:09 ne 52:16 ne 56:01 ne 58:04 1:02:09 ne 1:01:55 ne
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
niki demiş ki;
süre yavaşlamış reklam çıkınca
eli demiş ki;
admin video yarım açıkken durup arkada reklam çıktı nedense tam ekran yapınca da
volya demiş ki;
bu dizi iyi mi
eli demiş ki;
üst üste yorum göndermek açılmış iyi olmuş daha önce bir unutmuştuk da otomatik mailimizi yazıyorduk o gitmiş galiba
niki demiş ki;
nolur kurtuluş dizisi de gelsin
niki demiş ki;
bir ara geçersiz mail diye yorumu göndermedi