Özet: Survivor 2023 35.Bölüm izle Full 11 Mart tarihli tv8 yarışma programı tek parça ve full hd olarak Survivor 2023 son bölüm izleme için burada. Yayınlandı: 11/03/2023
Elnur demiş ki; selam
Sanem güzel konuşuyorsun birazda asena sende haklısında performası olmayan gitmeli 2.0 yapan neden kalmalı ama öyle olmuyor malesef orda elemeyi boş ver yapamayanlar zaten gidecekler akılla düşününler şunu anlamadırlar orda kazanmasan büyük ödüllerden olacaksın gitmeli ödüllür büyük yeme menyusu filan kadın Elanur erkek Fatih Aziz Alper onları qaranti görüyorlar rakip takım onları
Onları zamanında gönderseydiz güzel olurdu bence nasıl sorsanız ödül olmayan oyunda kaybedib kemikleşme yapsaydız
Dilaver Aliyeva demiş ki; Merve Sinsi ya kışkırtıb üzerine salmaya çalışıyo ve asena ona saldırsın diye kendini korumuyo saçını yolunurken öyle duruyo ki yolunsun yılan
baskentli ( kardelen bir an önce elenirsin inş ) demiş ki; herkez çekip giden senemi korkaklıkla suçlamış belkide oda hatalıdir ama kardelen denen gereksiz niye konseyde çıkıpda tek kelam edemedin canim hani herkes kalbinin ekmeğini yermiş ya dün gördük kocaman oyunda bir oyun alabildi sanirim :) senem çekip gitmekle en iyisini etti bunlarin özellikle kardelen ve asenanın çok sağlam tipler olmadığını anladi ve emin olun giderkende şunu dedi : ne haliniz varsa görün iyikide gitti kız 3 kişi kaldiniz ve iyi seyredin gönülüler 3 kız diye kaybedilen her oyunda acun : kız yazamassiniz diyip erkekleri yazdırcak yani cidden pes bu işlerin bu hale gelmesindeki en büyük rolu olan kardelen birkere söz alıp delikanlı gibi acun bey benimde hatalarım oldu fazla uzattim sanirim diyemedi diyemesde seneme diyorsa bi kaç hafta kalayim diye yapmıcağı şey diye sen ondanda betersin kardelen herşey perfomans olsa idi gider at yarışı izlerdik canim en kısa sürede elenirsin inş
SinanSayan demiş ki; Nefise gelecek haftalarda gönüllülere geçecek bu tam bir kurgu gibi oldu belli artık bu hafta geçseydi kurgu derler diye acunmedya geçirmedi gelecek haftalarda geçecek bence
Ray Ray demiş ki; Yuzbinlerce basvurudan, ne alametse, 2 tane mahalle takimi secmissiniz bu sezon. Ustelik gecen sezonun Nisa fiyaskosu halen bulanik olan dusuncelerimizi netlestirecek bir sebep aciklanmazken simdide mahalle takimi zihniyetli ergenlik caginda gibi tavir ve davranislardan gectim, parkurlardada ne bir lezzet var, nede soyle kiran kirana rekabet sergileyen sporcu goremiyoruz. Dort veya bes yarismacinin hakkini yememek lazim fakat onlar bile vasat derecesinin sinirlarinda geziniyorlar kanimca. Acun aga, umarim memleketimizin cefaakar, merhametli ve guzel halkini hafife almiyorsunuzdur, soylemis oluyum, Survivorun kalitesi, yarismacilariyla, sunuculariyla, amigo guruplaryla, adalet sistemiyle, resmen yerlerde surunuyor. Ekranlarda surekli reyting meraklisi degiliz diyorsunuz lakin sivilde adaletin bile gozunde resmen suc olarak bilinen/tanimlanan siddeti ve her spor dalinda ihrac/diskalifiye ile sonuclanan karari veremediniz bence, veyada. vermediniz ne yazikki... Bu yasadigimiz teknoloji devirinde secenek o kadar fazlaki, yukselmekde, dusmekte cok cabuk olabiliyor sektorunuzde ve sahsen bu sezon bitmeden, muhtemelen bende izlemiyecem. Sayet duzelir ve kalite eski havasini bulup tadmin etmeye baslasa bile gelecek sezonu takip etmiycem maalesef. Birde Panorama ve Extra yi izlerdim, onlari bile biraktim cunku Survivor/Acun medya savunucularina donustu tarafsizlik, acik fikir, elestiri den cikip bir baska boyuta gelip Acun Medya neferlerine donustu sunucularida, amigo takimlarida... Yorumcularada sorayim hazir, yalniz miyim dusuncelerimde???
selam Sanem güzel konuşuyorsun birazda asena sende haklısında performası olmayan gitmeli 2.0 yapan neden kalmalı ama öyle olmuyor malesef orda elemeyi boş ver yapamayanlar zaten gidecekler akılla düşününler şunu anlamadırlar orda kazanmasan büyük ödüllerden olacaksın gitmeli ödüllür büyük yeme menyusu filan kadın Elanur erkek Fatih Aziz Alper onları qaranti görüyorlar rakip takım onları Onları zamanında gönderseydiz güzel olurdu bence nasıl sorsanız ödül olmayan oyunda kaybedib kemikleşme yapsaydız
Dilaver Aliyeva demiş ki;
Merve Sinsi ya kışkırtıb üzerine salmaya çalışıyo ve asena ona saldırsın diye kendini korumuyo saçını yolunurken öyle duruyo ki yolunsun yılan
Fiddle demiş ki;
asena ve nefise .. olsa çekilmez
ebubekir ve kerem kankalar demiş ki;
biz ebubekir ve kerem arkadaşlar olarak azizi destekliyoruz <33333
baskentli ( kardelen bir an önce elenirsin inş ) demiş ki;
herkez çekip giden senemi korkaklıkla suçlamış belkide oda hatalıdir ama kardelen denen gereksiz niye konseyde çıkıpda tek kelam edemedin canim hani herkes kalbinin ekmeğini yermiş ya dün gördük kocaman oyunda bir oyun alabildi sanirim :) senem çekip gitmekle en iyisini etti bunlarin özellikle kardelen ve asenanın çok sağlam tipler olmadığını anladi ve emin olun giderkende şunu dedi : ne haliniz varsa görün iyikide gitti kız 3 kişi kaldiniz ve iyi seyredin gönülüler 3 kız diye kaybedilen her oyunda acun : kız yazamassiniz diyip erkekleri yazdırcak yani cidden pes bu işlerin bu hale gelmesindeki en büyük rolu olan kardelen birkere söz alıp delikanlı gibi acun bey benimde hatalarım oldu fazla uzattim sanirim diyemedi diyemesde seneme diyorsa bi kaç hafta kalayim diye yapmıcağı şey diye sen ondanda betersin kardelen herşey perfomans olsa idi gider at yarışı izlerdik canim en kısa sürede elenirsin inş
var mi bugun demiş ki;
bugun survivor var mi?
Admin Notu: Evet var
SinanSayan demiş ki;
Nefise gelecek haftalarda gönüllülere geçecek bu tam bir kurgu gibi oldu belli artık bu hafta geçseydi kurgu derler diye acunmedya geçirmedi gelecek haftalarda geçecek bence
Ray Ray demiş ki;
Yuzbinlerce basvurudan, ne alametse, 2 tane mahalle takimi secmissiniz bu sezon. Ustelik gecen sezonun Nisa fiyaskosu halen bulanik olan dusuncelerimizi netlestirecek bir sebep aciklanmazken simdide mahalle takimi zihniyetli ergenlik caginda gibi tavir ve davranislardan gectim, parkurlardada ne bir lezzet var, nede soyle kiran kirana rekabet sergileyen sporcu goremiyoruz. Dort veya bes yarismacinin hakkini yememek lazim fakat onlar bile vasat derecesinin sinirlarinda geziniyorlar kanimca. Acun aga, umarim memleketimizin cefaakar, merhametli ve guzel halkini hafife almiyorsunuzdur, soylemis oluyum, Survivorun kalitesi, yarismacilariyla, sunuculariyla, amigo guruplaryla, adalet sistemiyle, resmen yerlerde surunuyor. Ekranlarda surekli reyting meraklisi degiliz diyorsunuz lakin sivilde adaletin bile gozunde resmen suc olarak bilinen/tanimlanan siddeti ve her spor dalinda ihrac/diskalifiye ile sonuclanan karari veremediniz bence, veyada. vermediniz ne yazikki... Bu yasadigimiz teknoloji devirinde secenek o kadar fazlaki, yukselmekde, dusmekte cok cabuk olabiliyor sektorunuzde ve sahsen bu sezon bitmeden, muhtemelen bende izlemiyecem. Sayet duzelir ve kalite eski havasini bulup tadmin etmeye baslasa bile gelecek sezonu takip etmiycem maalesef. Birde Panorama ve Extra yi izlerdim, onlari bile biraktim cunku Survivor/Acun medya savunucularina donustu tarafsizlik, acik fikir, elestiri den cikip bir baska boyuta gelip Acun Medya neferlerine donustu sunucularida, amigo takimlarida... Yorumcularada sorayim hazir, yalniz miyim dusuncelerimde???
Senan demiş ki;
Kürşat Helal olsun sana yolun açık olsun
Aks demiş ki;
ŞU ALTYAZILARI BAZEN YANLIŞ YAZIYOLAR MESELA ASENANIN DEDIGINI MERVE: DIYE KOYUYOLAR
Daha Fazla Yorum