Özet: Dark 3.Sezon 8.Bölüm izle netflix yapımı dizi tek parça reklamsız ve hd kalitede türkçe dublajlı ve altyazılı olarak izlemeniz için sitemizde. Yayınlandı: 27/06/2020
a a demiş ki; çok değişik bir diziydi sürükleyici konusu gereği karmaşıktı ancak sonu çok boş bitti açıkcası beklediğim gibi değil çoğu karakterın hiç aslında var olmaması falan ters köşeler çok iyidi ancak ne bileyim sonu boştu baya jonasın orta yaslı hali bir sikime sap olamadı mesela ilk sezonda aslında oha olarak bakıyodum adama
Azərbaycanlı demiş ki; Salam Mən Azərbaycandan yazıram 2026 ci ildi Mən bu dizini izlədim Əlbətdə təsadüf deyil. Çünki mən ozumdə Enstein ve Rozen körpüsündə Sondaki işıqlı tuneldə olmuşam Astralda olanda o zamanlar anlamırdım ətrafdikalara dedim inanmadılar amma indi Her şey aydındır . Təşəkkür edirəm
HAKAN demiş ki; mükemmel bir diziydi 2 sezon izledim hep bilinmezlikler taki 3. sezon finaline kadar her şey bu bölümde ortaya çıktı sonu çok basit ve bir o kadarda anlamlı bitti keşke hiç bitmeseydi diyeceğim o zamanda senaryo kasardı yinede tadında bitti bu tarz dizilerin artması gerek şimdiye kadar izlediğim en güzel bilim kurgu filmiydi bitiş müziği de çok kötüydü bir başlangıç müziğine bak birde buna arasında dağlar kadar fark vardı
pompacisametpaşa demiş ki; Dizi boyunca tek anladığım bölüm bu oldu ve dünyalar arası köprü sahnesi olmamış. Sonu güzeldi pek mutlu bi son olmasada ಠ,_」ಠ
çok değişik bir diziydi sürükleyici konusu gereği karmaşıktı ancak sonu çok boş bitti açıkcası beklediğim gibi değil çoğu karakterın hiç aslında var olmaması falan ters köşeler çok iyidi ancak ne bileyim sonu boştu baya jonasın orta yaslı hali bir sikime sap olamadı mesela ilk sezonda aslında oha olarak bakıyodum adama
Azərbaycanlı demiş ki;
Salam Mən Azərbaycandan yazıram 2026 ci ildi Mən bu dizini izlədim Əlbətdə təsadüf deyil. Çünki mən ozumdə Enstein ve Rozen körpüsündə Sondaki işıqlı tuneldə olmuşam Astralda olanda o zamanlar anlamırdım ətrafdikalara dedim inanmadılar amma indi Her şey aydındır . Təşəkkür edirəm
salam men de azerbacanliyam, ve size 100 100 inannam.
Marta demiş ki;
3 sezon harici çok güzeldi
Sizinlə eyni düsüncədəyəm 3 cü sezon məni çox məyus etdi
Seniha demiş ki;
Güzel bir dizi ama ben hala çocukların neden kaçırılıp öldürüldüğünü anlamadım
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Merve demiş ki;
Gerçekten çok iyi dizi insan bakış açısın değiştirecek bir dizi her şey bir döngü için...
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Pənah demiş ki;
Əla dizi mükkəməldi.Çox xoşum gəldi.Əsl fəlsəfə dizisi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
RagnarG demiş ki;
Çok iyı dizi. Bır haftada bitirdım...
Melikaga demiş ki;
Sadece mukemmel
HAKAN demiş ki;
mükemmel bir diziydi 2 sezon izledim hep bilinmezlikler taki 3. sezon finaline kadar her şey bu bölümde ortaya çıktı sonu çok basit ve bir o kadarda anlamlı bitti keşke hiç bitmeseydi diyeceğim o zamanda senaryo kasardı yinede tadında bitti bu tarz dizilerin artması gerek şimdiye kadar izlediğim en güzel bilim kurgu filmiydi bitiş müziği de çok kötüydü bir başlangıç müziğine bak birde buna arasında dağlar kadar fark vardı
pompacisametpaşa demiş ki;
Dizi boyunca tek anladığım bölüm bu oldu ve dünyalar arası köprü sahnesi olmamış. Sonu güzeldi pek mutlu bi son olmasada ಠ,_」ಠ
Daha Fazla Yorum