Özet: Uzak Şehir 63.Bölüm izle Full Sezon Finali 1 Haziran 2026 tarihli kanald puhu tv dizisi tek parça ve hd olarak reklamsız ve keyifle Uzak Şehir son bölüm izle meniz için burada. Yayınlandı: 01/06/2026
Şahin~Nare demiş ki; Ya bu ne nolur şahin gitmesinn.Dünden beri bakıp 10 defa agladımm.Nareeem şahinim size çok üzüldüm.şahinim nolur gitme diziden.İsterseniz diziyi final edin ama şahinim ve narem hep mutlu olsun lütfen hepinize yalvarıyorummmmmm((((((
Reyhan demiş ki; Gerçekten kabak tadı verdiniz bu neya alya ölseydi dizi final olsaydı daha iyiydi nerden bakarsan miyde bulandırıcı bu alyanın kendi başına herdefasında karar verip defolmasından bu sadakatın herdefasında cihana tuzak kurup durmadan önüne birilerini getirmesinden bıktık zaten şahin ölürsede boşuna nare zırlamasın şahinin verdiği değeri hiçbirzaman nare şahine vermedi saçmalık diz boyu kayanın zerrine yaptıkları rezillik herşey rezillik yeter yeni bölüm başladığında şahin ölmüşsse bu diziyi izlemem alya kim ya onun içinmi izliyorduk sanki cihanda şahinde değersiz kişileri sevmişler okadar
haydar demiş ki; Yine alyanın salaklıgi yüzünden olaylar çıktı,Şahin öldü.. keşke alya ölseydi de bizde bu eziyetten kurtulsaydik..
Senaryo tam kabak tadı verdi artık...
Kızçe demiş ki; Mardin havası alyanın beyin fonksiyonlarını sıfırladı!! Düşünemeyen bir varlığa dönüştü!! Böyle her bir oltaya düşen saf salak bı kadın öldü! Pessss
Harun demiş ki; ya bu kafar karaktersiz bir anne olabi,lir mi ya yeter artık senelerce başkasının karısı olan bir kadın seneler sonra cihanı seviyorum diye ortaya çıkıyor bu kafdar mide bulandırmak zorunda mısın senarist yeter aartık o çocuk cijandan çıkarsa bu diziyi bir daha seyretmem ve her platformd a aleyhine yorum yaparım
Ya bu ne nolur şahin gitmesinn.Dünden beri bakıp 10 defa agladımm.Nareeem şahinim size çok üzüldüm.şahinim nolur gitme diziden.İsterseniz diziyi final edin ama şahinim ve narem hep mutlu olsun lütfen hepinize yalvarıyorummmmmm((((((
Reyhan demiş ki;
Gerçekten kabak tadı verdiniz bu neya alya ölseydi dizi final olsaydı daha iyiydi nerden bakarsan miyde bulandırıcı bu alyanın kendi başına herdefasında karar verip defolmasından bu sadakatın herdefasında cihana tuzak kurup durmadan önüne birilerini getirmesinden bıktık zaten şahin ölürsede boşuna nare zırlamasın şahinin verdiği değeri hiçbirzaman nare şahine vermedi saçmalık diz boyu kayanın zerrine yaptıkları rezillik herşey rezillik yeter yeni bölüm başladığında şahin ölmüşsse bu diziyi izlemem alya kim ya onun içinmi izliyorduk sanki cihanda şahinde değersiz kişileri sevmişler okadar
haydar demiş ki;
Yine alyanın salaklıgi yüzünden olaylar çıktı,Şahin öldü.. keşke alya ölseydi de bizde bu eziyetten kurtulsaydik.. Senaryo tam kabak tadı verdi artık...
Şahin demiş ki;
Ölecek en son kişi şahindi olmadı, keşke kaya ölseydi... Alyada her fırsatta cihandan vazgeçi saf gibi
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Zarif demiş ki;
Hepsi tımanarelik oldu
Emre demiş ki;
Herhez para yok böyle aşiret mı olalım yada ne yapalı.m böyle şeyler paylaşmayın yada devlet de söylüyom versın dugu masarafını
Kızçe demiş ki;
Mardin havası alyanın beyin fonksiyonlarını sıfırladı!! Düşünemeyen bir varlığa dönüştü!! Böyle her bir oltaya düşen saf salak bı kadın öldü! Pessss
Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.
Bahoş demiş ki;
Böyle sezon finali mi olur ya kahroldum nasıl bekleyeceğiz 3 ay
Harun demiş ki;
ya biz bu kadar aşağılık ve karaktersiz insanları izleöek zorunda mıyız yeter artık dizinin içine ettiniz ya
Harun demiş ki;
ya bu kafar karaktersiz bir anne olabi,lir mi ya yeter artık senelerce başkasının karısı olan bir kadın seneler sonra cihanı seviyorum diye ortaya çıkıyor bu kafdar mide bulandırmak zorunda mısın senarist yeter aartık o çocuk cijandan çıkarsa bu diziyi bir daha seyretmem ve her platformd a aleyhine yorum yaparım